thinkdifferent Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Mornsann!! Jeg skal selge min pc, og lurer derfor på hvor mye man kan få for denne: -AOpen QF50C Midi Tower kabinett med utskjært vindu og lakket svart og 300w power -Asrock K7VT4a HK -AMD Athlon XP 2000+ 256kb L2 Cache Thoroughbred -GlacialTech Silent Breeze 462 II -1gb TwinMos Ram PC3200 -WD 200gb -ATI Radeon 9000 Pro -1 kabinett vifte + 2 kalde katoder -17" CRT skjerm + mus og tastatur. Så jeg lurer på hva markedsprisen på denne her er... Endret 22. juni 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tja, den sysn jeg du skal beholde selv som en eventuell server For å være ærlig er det ikke mye kraft i den der. Kliner til og sier at den er verdt 1000 kroner, og da er jeg hyggelig. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tja, den sysn jeg du skal beholde selv som en eventuell server For å være ærlig er det ikke mye kraft i den der. Kliner til og sier at den er verdt 1000 kroner, og da er jeg hyggelig. Er du klar over at det er 1GB PC3200 minne på den? Det dobbelte av dahle 2k. Grunnet at HD og ram. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg høyner til 1500,- Disken og minne synes jeg alene er verd 1000,-, og du får nok litt skillemynt for det andre også. Behold maskinen ja. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 tja ser at det er mye ram i den og sikkert en gammel HD. Menr forsatt at det er en PC verdi 1000 lappen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei og velkommen til forumet! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg