Gå til innhold

er dette en brukbar start på hjemmesiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man skal begynne å tenke på å lage en webside må man først finne ut hva denne siden skal brukes til...

Det finnes så alt for mange "hei dette er meg" sider på nettet, og VELDIG få mennesker er interresert i å lese om hva slags interesser "Tor i Drangedal" har...

Sorry, men slik er det.. :smile:

dvs. at du først og fremst burde du tenke på innholdet!

Prøv å lage en side som kan vekke interesse.. Tilby en tjeneste som mange er interresert i.

Jeg ser du har lagt ut et par filer til benchmarking av pc'n..

En ide til tema på siden kan da være "PcDudes benchmarking guide" hvor du tilbyr tjenester og guider til hvordan best mulig teste pc'n..

dette er bare et eksempel på hva du kan gjøre, men det lønner seg å skrive om noe som du vet det er mange som lurer på, men som du kan en del om.

Når det gjelder design på siden, synes jeg den kan jobbes litt mer med..

Nå med programmer som tilbyr wysiwyg er det like enkelt å lage en hjemmeside som å skrive i word..

Dette kan du gjøre bedre!

Du har jo til og med brukt et slikt program allerede.. :smile: Litt farger, tabeller, grafikk osv gjør fort siden litt mer interessant.

Den engelske versjonen burde ligge som egen html fil, ikke som tekst nederst på siden.

En velkomst side der du kan velge språk hadde vært å foretrekke..

Selv drev jeg litt med web, for to til tre år siden. (på den tiden frames var in) og ble lei av å oppdatere, så jeg kuttet det ut...

Lykke til videre! Håper du får mange treff på din fremtidige site!

Mvh Thomas Nilsen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...