oPeq Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei! Jeg er ganske ny på slike routere ol. Jeg kjøpte en SMC7004VBR, jeg tenkte å åpne porter til Counter-Strike, og til nye/gamle Ventrilo; kanskje noen flere (?)... Jeg trenger også litt hjelp med å innstallere routeren... Mvh oPeq Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ta en titt på www.portforward.com Quote fra PortForward.com The SMC 7004VBR will not allow you to forward enough ports, to run Counter Strike. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end. Edit: her er direktelink til hvordan du porter opp for ventrilo i det minstre. LINK Endret 22. juni 2005 av BKB Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Takk takk! kjipt det der med Counter-Strike :---/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå