fred på jord Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Blodrød og nattsvart kaster m:robe seg inn i kampen om MP3-markedet. Har denne lekre spilleren noe å stille opp med mot den knallharde konkurransen? Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg savner informasjon om hvordan lyden er på denne... Har den blitt testet mot noen gode hodetelefoner? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg fikk denne i posten i dag! Har enda ikke fått testa ut lyden på den, men førsteinntrykket var LEKKERT! Virkelig en nytelse for øyet! Liten, smekker og stilren. Den står til lading nå. Gleder meg til å få testa den Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) fantastisk bra å skrive en 5 siders anmeldelse av en mp3spiller uten å nevne noe om lydkvalitet. Endret 22. juni 2005 av eucalor Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Testet den enda??? Har så lyst på denne spilleren, men må høre om den har god lyd først! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hm... Jeg stuker litt med dette medfølgende programmet. Stemmer det at man kun kan bruke EN pc til å overføre sanger fra? Jeg la først inn sanger fra laptopen min, og når jeg skulle legge inn ting fra den stasjonære fikk jeg beskjed om at sangene som lå på mp3-spilleren fra før måtte slettes før jeg kunns synce med denne maskinen Merkelig... Og så lurer jeg også på om noen vet om et bytte av firmware vil kunne føre til økt max-volum på spilleren Endret 22. juni 2005 av knutmarius Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Slenger meg på resten av de som lurer fælt på hvordan det er mulig å skrive en anmeldelse av en MP3-spiller uten å nevne lydkvaliteten med et eneste ord! Resten av testen er gulle god, men jeg synes det er for dårlig at dere ikke kommenterer det som i mine øyne (og ører) er det viktigste med hele spilleren. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er blitt testet av dinside.no tidligere. Dem klagde også på lav lyd. http://www.dinside.no/php/art.php?id=212919 Lenke til kommentar
1955 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) En bekjent kom glødenende av entusiasme med sin nye Olympus . Joda ; den var både lekker og snerten , det beste eksteriøret jeg hadde sett. Sammenlignet med Olympus virket min Zen Xtra 30GB direkte traurig. Men så var det lyden da. Vi prøvde forskjellig musikk/instillinger/hodesett - Koss/Sennheiser/Phillips 8xx. Her ble resultatet omvendt. Vi var begge av den oppfatning at Creative Zen Xtra låter vesentlig bedre. Men lekker er den , Olympusen . Lydopplevelse er dessuten subjektivt. Skulle jeg valgt i dag ble det nok XAudio som Dinside antyder har den beste lyden . Kommer ikke på tale å kjøpe med proprietær programvare eller uten radio. Rett opp i Windows , god batteritid , radio og god skjerm. Etter min mening er Sony-Erikcson 750i med ekstra minnekort et bedre valg. Prisen blir omtrent den samme.(m/abb.) Endret 22. juni 2005 av 1955 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå har jeg sørget for å ha siste firmwareversjon, men det ser ikke ut til at output-lyden er noe høyere... Tror faktisk jeg allerede hadde den nyeste firmwaren inne. Noen andre forslag for hvordan få mer lyd ut av spilleren? Uten å måtte gå til innkjøp av et headset som får meg til å se ut som Mikke Mus.. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har spilleren hodetelefon utgang på siden? Og hvis den har det, er ikke dette et minus hvis spilleren skal ligge i lomma? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har spilleren hodetelefon utgang på siden? Og hvis den har det, er ikke dette et minus hvis spilleren skal ligge i lomma? Den har den øverst på den ene siden ja.. Har ikke prøvd å gå med den i lomma, men så lenge endestykket på headsetkabelen står i 90 grader så funker det vel fett... Litt verre hvis pluggen står rett ut Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har spilleren hodetelefon utgang på siden? Og hvis den har det, er ikke dette et minus hvis spilleren skal ligge i lomma? Den har den øverst på den ene siden ja.. Har ikke prøvd å gå med den i lomma, men så lenge endestykket på headsetkabelen står i 90 grader så funker det vel fett... Litt verre hvis pluggen står rett ut Det går jo an å bytte ut pluggen hvis den ikke er en vinkelplugg Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ehm. Bare jeg som synes at det ser ut som om iPod'en er tynnere enn m:robe? Så sant det er iPod'en som ligger til høyre, men det tror jeg da at det er. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tror kanskje det er en illusjon skapt av de mer avrundede kantene på Ipoden. For meg ser de rimelig like ut i tykkelse. Men tror ingen skal bekymre seg for størrelsen på m:roben. Jeg syns den er veldig snerten for å være en 5 GB spiller! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så du kan ikke for eksempel overføre filer fra din pc til M:robe og så til en bærbar? Hvis dette stemmer så blir det nok litt for mange restriksjoner selv om spilleren er veldig lekker i alle fall for min del. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så du kan ikke for eksempel overføre filer fra din pc til M:robe og så til en bærbar?Hvis dette stemmer så blir det nok litt for mange restriksjoner selv om spilleren er veldig lekker i alle fall for min del. Hvis du mener om du kan overføre sanger til spilleren fra 2 forskjellige PCer så er svaret nei. Dette irriterer meg litt... Skal du overføre sanger til spilleren fra en annen PC enn den du brukte før så må alt eksisterende slettes først. Men å overføre TIL en bærbar fra spilleren (som du faktisk skrev) går an. Problemet er bare at filnavnene endres til noe rimelig kryptisk. Men ID-taggen ligger jo fortsatt der, så med detaljvisning av filene i windows kan du lett finne sangene du er ute etter Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fortsatt litt for mange restriksjoner, systemet burde være helt åpent, kan ikke se for meg noen annen grunn at de ønsker å smiske litt med RIAA og store plateselskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå