Joachim_F Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Meitemarkene er på krigsstien igjen, og hvis du har lyst til å prøve deg som markkommandør, kan du laste ned den nylanserte demoen av Worms 4. Les mer Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De burde slutte å lage halvdårlige 3D Worms spill. Worms i 2D var mye bedre. Nå bare melker de kua for alt den er verdt. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg prøvde en demo av Worms 3D en gang. Jeg syntes det var bortimot umulig å styre dem. Worms 2D er mye gøyere. Lenke til kommentar
Lautsprecher SE Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (vær oppmerksom på at lokal nedlastning kun fungerer for lesere i Norge) Hvorfor det? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (vær oppmerksom på at lokal nedlastning kun fungerer for lesere i Norge) Hvorfor det? Fordi vi har sperret for utenlandstrafikk på filserveren. Det vil koste oss dyrt om noen utenlandske siter nevner oss som mirrors. Superrask nedlasting er dessuten en tjeneste vi ønsker å gi brukere i Norge, ikke hele verden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Overgang frå 2D til 3D har alltid vært eit punkt der mange spel har feila, mens andre har klart det meget bra. GTA gjorde det på ein glimrande måte og fekk GTA på kartet for fullt igjen. Worms 2, Armageddon og World Party har og vil nok alltid være mine favorittar, men 3D vart ikkje så gale som ein kunne frykta. Eg prøvde demoen litt, men kom liksom aldri inn i det. I etterkant skaffa eg meg fullversjonen og prøvde det som var å prøve. Eg hadde lest mykje dårlig kritikk, men etter å ha spelt ei stund synest eg det var akseptabelt, faktisk ganske morro. Sakna litt lydeffekter og dialog her og der, sjølv om det som var av lyd var ganske bra. På dette grunnlag gjer eg Worms 4 ein sjangse, og som den store Worms-fan eg er, vil eg sikkert like det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) (vær oppmerksom på at lokal nedlastning kun fungerer for lesere i Norge) Hvorfor det? Fordi vi har sperret for utenlandstrafikk på filserveren. Det vil koste oss dyrt om noen utenlandske siter nevner oss som mirrors. Superrask nedlasting er dessuten en tjeneste vi ønsker å gi brukere i Norge, ikke hele verden. Siden man har en del norske leser i utlandet, kunne dere kanskje ha en proxy som dere kan gi tilgang til ved forespursel? Folk klarer alltid å unnslippe dette uansett, så det er bedre om dere gir dem tilbudet fremfor at de kanskje tar seg friheten (og deler den på utenlandske fora) jaja, eller så kan de jo nøye seg med en tregere server i utlandet.. Endret 22. juni 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Siden man har en del norske leser i utlandet, kunne dere kanskje ha en proxy som dere kan gi tilgang til ved forespursel? Folk klarer alltid å unnslippe dette uansett, så det er bedre om dere gir dem tilbudet fremfor at de kanskje tar seg friheten (og deler den på utenlandske fora) Vi har sperret for utenlandstrafikk på filserveren, og ingen kan unnslippe dette med mindre de surfer via en PC på en norsk IP. Vi har ikke mange norske brukere i utlandet, og det er ikke aktuelt for oss å gjøre filene tilgjenglig utenfor Norge. Det gir ingenting tilbake, foruten skyhøye fakturaer for båndbreddebruk. De få norske brukerne vi har i utlandet må beklageligvis nøye seg med å benytte seg av andre filnedlastingstjenester. Dette er dessverre ikke et tema for videre diskusjon, og vi setter pris på om dere respekterer det. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Den beste versjonen av Worms var "Worms DC", den siste versjonen som vart designa av Andy Davidson sjølv. Etter at han forlot/vart skvisa ut av Team 17, har serien gått gradvis nedover. Kay Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Enig, selv om jeg liker de nye spillene også. Det som plager meg mest er hvorfor Team17 kun lager disse Worms-spillene. De laget jo de desidert beste Amiga-spillene (noen kom vel også til PC), men etter Worms har de kun gjort et par småting. Litt skuffet over det, for jeg vet at gjengen har potensiale (eller ihvertfall de "gamle" som fortsatt er med). Endret 23. juni 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Noen spill er ikke ment å være 3D. Dette er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Synes Worms 3d er meget underholdene jeg! Kontrollene er ikke noe problem, bare du blir vant med det! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 synes 3d worms spillene sugde jeg og.. 2d oldschool som worldparty og armageddon er mye fetere. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Så klart, men jeg synes ikke W3 var kjipt! Kule scenarioer osv! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) 2D spillene er garantert mye bedre ja, den dagen jeg fikk høre at det kom til 3D gråt jeg inni meg og visste ved meg selv at det ikke ville fungere så bra. Noe det ikke gjorde heller (slik jeg føler det). Kjøpte Armageddon for en tid tilbake, (har nemlig aldri hatt det, prøvde det hos fetteren min i sin tid, gode tider) men Armageddon ville visst ikke funke på min PC, så det ble dessverre ikke noe av gjensynet jeg hadde håpet på. Jeg gir allikevel denne demoen en sjanse og laster den ned nå. Flott at dere i gamer.no tilbyr nedlastning for oss norske lesere ! edit: Hmm, demoen ville ikke virke, fikk installert pg alt sånn, men under loadinga gikk den tilbake til skrivebordet . Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg