Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller rett å slett drite i studier og militæret, så kan du være ilag med henne... Jeg sa til henne at jeg skulle tenkt litt lurere og faktisk bare utsatt militærtjenesten ett år for å gi oss ett år til og sett om det funket bedre. Problemet nå er bare at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre på den måten som jeg vil, altså bli i sammen igjen. Klart vi kan være venner, men hvis jeg må gjennomgå dette hver helg så er det full nekt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bare sånn by the way... Vet hun om at du legger ut detaljer om forholdet deres til allmenn lesning på nettet? Jeg håper for din del at hun har sagt at det er greit/aldri finner ut av det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller rett å slett drite i studier og militæret, så kan du være ilag med henne... Jeg sa til henne at jeg skulle tenkt litt lurere og faktisk bare utsatt militærtjenesten ett år for å gi oss ett år til og sett om det funket bedre. Problemet nå er bare at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre på den måten som jeg vil, altså bli i sammen igjen. Klart vi kan være venner, men hvis jeg må gjennomgå dette hver helg så er det full nekt. Skjønner, men da må du bare godta det. Eller så må du bare kjøre på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bare sånn by the way... Vet hun om at du legger ut detaljer om forholdet deres til allmenn lesning på nettet? Jeg håper for din del at hun har sagt at det er greit/aldri finner ut av det. Ingen vet hvem vi er, detaljene er ikke intime i det hele tatt, og jeg kan ikke skrive noe på dette forumet uten at hun leser det. Hun er/var ganske overvåkende. Grunnen til at jeg spyr ut alt dette mølet her nå er at jeg bare må få det ut en plass. Er ikke mange tilgjengelige kompiser. Hun vil at jeg skal hente henne på "åstedet" fordi hun ikke kommer seg hjem. Verste er at jeg gjør det også. Jeg tror hun hadde gjort det for meg, men i så tilfelle hadde jeg blitt sett på som en utnyttende bastard og hadde sikkert hatt bedre av å gå hjem, kontra at hun hadde blitt kanonisert. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Bare sånn by the way... Vet hun om at du legger ut detaljer om forholdet deres til allmenn lesning på nettet? Jeg håper for din del at hun har sagt at det er greit/aldri finner ut av det. Ingen vet hvem vi er, detaljene er ikke intime i det hele tatt, og jeg kan ikke skrive noe på dette forumet uten at hun leser det. Hun er/var ganske overvåkende. Grunnen til at jeg spyr ut alt dette mølet her nå er at jeg bare må få det ut en plass. Er ikke mange tilgjengelige kompiser. Jaja, kjør hardt da... EDIT: Leif. Endret 17. juli 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 wh1te, I've got planZ! Har gjennomgått akkurat det samme selv. Sett deg hjemme med en god flaske whisky, et par kamerater og Alfie på titteboksen. Etterpå går du ut og herjer på byen. Etter hva jeg har sett av deg så er du knakende kjekk, så du bør ikke ha store problemer med å innta Jude Laws skikkelse. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Siden situasjonen har blitt slik den har blitt- hvor du bryr deg om henne, men ikke omvendt- så må du passe på at hun ikke utnytter deg. Du vil sikkert gjøre mye for henne fordi du fortsatt har følelser for henne, men hun vil nødvendigvis ikke gjøre noe for deg om du trenger det. Ikke la deg lure til å bli brukt. Kjør ditt eget løp. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Mange ganger er det jo lettere å snakke om ting på et forum enn med kamerater IRL. Ingenting personlig egentlig , er jo bare ting man opplever som man forteller om. Selv så vet jeg hvor fæle damer kan være , siden jeg vet hva jeg har gjort selv.. Det er ofte slik at damer tar mer enn dem gir.. uten at dem vet det selv engang... Kan være samme saken hos oss ,men nå føles det iallefall slik at man står mye på pinne uten å få så mye igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Siden situasjonen har blitt slik den har blitt- hvor du bryr deg om henne, men ikke omvendt- så må du passe på at hun ikke utnytter deg. Du vil sikkert gjøre mye for henne fordi du fortsatt har følelser for henne, men hun vil nødvendigvis ikke gjøre noe for deg om du trenger det.Ikke la deg lure til å bli brukt. Kjør ditt eget løp. Det der har jeg faktisk tenkt på selv, men akkurat nå så hadde jeg brydd meg lite om hun utnytter meg. Siden hun ikke vil "gi meg det jeg vil ha" så kan man jo på sett å vis si at hun bruker følelsene mine "mot meg", men hun er "glad i meg enda" (for en jævlig replikk å få dasket i ansiktet i en situasjon som dette), så jeg tviler på at hun bruker meg på noe som helst måte. Hun sier at hun ønsker å ha meg i livet hennes (what ever that meens), men hun vil ikke kunne gi meg deg jeg vil ha, som hun sier det selv. En jævlig passende metafor for hele greia er den gamle "hun er et dop som jeg er avhengig av (men ikke alltid har penger til å kjøpe )". Heldigvis for henne så har hun en venninne som ikke liker meg noe særlig som har vært dødsflink til å støtte henne gjennom dette (i den grad hun trengte det), og det har ikke jeg. Eksen min måtte bare være så forbanna likandes at alle vennene mine digger henne og ser det på som et stort tap at hun forsvinner mellom fingrene mine. Endret 17. juli 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nå har jeg vært og hentet henne så nå takker jeg for meg og holder kjeft i en stund. Hun er faen meg det vakreste jeg noen gang kommer til å snuble over i livet og fortjener ikke at jeg ligger og gråter som en annen tosk i fanget hennes mens hun faktisk driter i det. Hva kan jeg si? I'm going in. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Du kan få låne dama mi... Bare vent til den dagen da DU får deg dame igjen! Fy fader hu kommer sikkert til å bli dritmisunnelig. Nå er det kanskje du som er langt nede, men ting snur ALLTID! Slår aldri feil. ..og etter det jeg så wh1te, er da du ganske så kjekk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ble en surrealistisk kveld i ekte Gone With the Wind møter Casablanca-stil. Stenger tråden til mitt eget beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg