Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Du kan få låne dama mi... Bare vent til den dagen da DU får deg dame igjen! Fy fader hu kommer sikkert til å bli dritmisunnelig. Nå er det kanskje du som er langt nede, men ting snur ALLTID! Slår aldri feil. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Uff, det var sørgelig å høre. Lite man kan si for å muntre deg opp nå, men. Du har mest sannsynlig et par gode kamerater. Finn på noe med dem, hold deg opptatt, så tenker du mindre på det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Huff, nå hørtes du helt ut som eksen min Prøv å nyt livet som singel uten å bli stempla som rundbrenner du Innerst inne er det nok litt deilig å være helt fri, som du nå er siden hun har gått videre, så prøv å nyt det. Du finner ei ny ei tidsnok Og når du er i militæret er det kanskje like greit å være singel? Det er ikke det at jeg ikke skjønner at du har det hardt, men vil bare at du skal se det fra den lyse siden.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Vet hvordan det der er... Du har jo lenge hørt tikkene fra bomben og nå smalt den... Uansett du hadde bestemt deg for at det ikke gikk mer og at det var slutt en gang for alle og du visste jo at hun en dag ville finne en ny en... Men det hjelper ikke fordet når følelsene fortsatt er der. Du kan jo ikke klandre henne, ikke deg selv eller noen. Det er ikke noe å få gjort med det... Å sitte sånn du gjør nå er skikkelig vondt og depresivt. Når det har vært slik så har mine tanker vært klare. JEg har visst godt at det "ikke er noe åbry seg om", men alikevel er man knust på en måte som er vanskelig å sette ord på. Selvfølgelig kan man komme med råd som få det ut vær med venner ikke tenk på det etc. Men det hjelper faen ikke, man er alene om natten man tenker alltid. Alltid vil ting minne en på det. En kan bare ikke vende om over natten følelser er ikke bestemt av en bryter. Å finne ei ny dame er og bare dumt.. Slike ting bør skje naturlig og ikke som en følge av et brudd man vil glemme. Egentlig vil jeg si det er ikke noe du kan gjøre. Bare sett deg ned depp og syns synd på deg selv.. Drit i å barber deg hør på trist musikk og depp skikkelig for det er synd på deg samme hva alle andre sier. La deg forfalle spill kjærlighetsanger og tenk på henne tenk på det gode dere hadde tenk på hvor glad du er i henne. Prøv å samle litt tanker. Og ha det skikkelig vondt... Dra ut med venner og drikk deg drita og rølp rundt som en annen tulling prøv deg på damer og ha ubetydelige one nights... Ta livet og deg selv lite høytidelig. Virker kanskje som jeg sier du skal være mest mulig selvdestruktiv... Er kanskje sannt det.. For noe sånnt er destruktivt. Og det nytter ikke glemme det nytter ikke snike seg unna, det finnes INGEN vei utenom! Du må bare forberede deg på en skikkelig tøff tid, men lev ved siden av sorgen. For den vil gå over og da kan ikke livet utenom ha stått på stedet hvil siden sorgen. Eneste konkrete jeg vil anbefale deg er å slette hennes nr msn og allt som kan gjøre at du ser henne. Å gjøre dette krever like mye mot som å trekke av en avtrekker når du har hagleløpet i munnen. Men det er det beste, tro meg. Hvis du absolutt må kan du ta kontakt med henne senere, men ikke da du tror sorgen er over. For det er den ikke da du snakker med henne da kommer den igjen det kan jeg love deg! Uansett Lykke til du er en kjekk kar og vil finne deg ei flott dame når tidener inne for det. Sånn dritt skjer alle og la deg faen ikke merke for det. Det går over selv om det lenge vil være der. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Eg, derimot, har etter kvart innsett at eg er inkapabel til å ha nokon som helst form for "romantisk" forhold til det motsatte kjønn. Forpliktelser er vel det store problemet; det å ikkje kunne e.g. dra på fest når eg vil, berre henge med dei mannlege vennane mine, være heilt utelukka frå det fysiske sosiale liv (som når eg sitt her), og lignande scenario, setter ein stopper for det som er nevnt ovenfor. Ein skal være ganske så fortapt i nokon for å ikkje bli tiltrukke av div. andre kvinnelege former når alkoholinntaket begynner å øke. Det har iallfall eg merka, og det har i blant ført til litt stygge brudd (både fysisk og emosjonellt ). Men, eg har jo vore på den plassen kor mange av dykk òg har vore, og det er veldig fint så lenge det varer. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ein ting eg lurer på: Kven i helvette kom på den tåpelige idèen om at; 1. Viss ei dame flyg rundt på mykje gutar; Oi, faen, ho der er jævlig laus! 2. Men, viss ein gutt gjer det same, da er det liksom heilt greitt. Kan nokon gi meg et navn, slik at eg personlig kan vise han det stygge hakket i knokkelen på langfingeren min? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ein ting eg lurer på: Kven i helvette kom på den tåpelige idèen om at;1. Viss ei dame flyg rundt på mykje gutar; Oi, faen, ho der er jævlig laus! 2. Men, viss ein gutt gjer det same, da er det liksom heilt greitt. Kan nokon gi meg et navn, slik at eg personlig kan vise han det stygge hakket i knokkelen på langfingeren min? Er vel et resultat av det mannsdominerte sammfunent vi hadde før og visse ting følger ikke likestillingsutviklingen. Damer i mange andre alnd er jo ikke sånn i det heletatt.. Synes det trist, synes damer godt kunne bli mye mye mer lik gutta på det området der.. Norske damer tar seg selv for høtydelig og er litt for prippne Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hun har funnet en ny og akkurat ... der, kollapset verdenen min. Du kommer helt sikkert til å få deg en ny en du også! Alle andre kommer over det, så hvorfor ikke du? Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg ba henne gå, hun gikk. Jeg gikk etter og spurte et spørsmål, hun nektet å svare. Jeg gikk. Hun: Hvis du går nå ser du meg aldri igjen. ...så gikk jeg videre Håper ikke hun mener det. Så hvordan gikk det wh1te, har du sett henne i igjen etter at du gikk? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg ba henne gå, hun gikk. Jeg gikk etter og spurte et spørsmål, hun nektet å svare. Jeg gikk. Hun: Hvis du går nå ser du meg aldri igjen. ...så gikk jeg videre Håper ikke hun mener det. Så hvordan gikk det wh1te, har du sett henne i igjen etter at du gikk? Du ligger litt etter. Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg ba henne gå, hun gikk. Jeg gikk etter og spurte et spørsmål, hun nektet å svare. Jeg gikk. Hun: Hvis du går nå ser du meg aldri igjen. ...så gikk jeg videre Håper ikke hun mener det. Så hvordan gikk det wh1te, har du sett henne i igjen etter at du gikk? Du ligger litt etter. Hva mener du, vi har jo ikke hørt om Wh1te har sett henne etter at hun sa, "går du nå så ser du meg aldri igjen" det var det jeg lurte på? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) she'll come crawling She did. Nå kommer en kompis opp for å lette litt på stemningen. Tror dere ikke jeg fikk en melding av kompisen min som prøver seg på henne: "Når skal vi to ut å drikke sammen igjen?" Jeg spurte hvordan jeg kunne drikke med en som prøvde seg på eksen min. Se her, Chris. Mer lenger bak. Endret 16. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ok, she did Men hva så, hva skjedde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hun rota med en annen i går... Jeg har faen ikke følelse i hendene mine og har ikke peiling på hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg skjelver er kald og føler jeg har fått den jævligste sykdommen i verden. Hun har ikke bare rotet med en annen fyr, men sviktet en avtale vi to hadde om å være med hverandre, løyet om at han har dame og sverget på livet mitt at hun aldri kom til å gjøre noe med ham. Jeg har ikke peiling på hva som kan løfte meg opp fra den iskalde, gjørmefulle grøfta humøret mitt ligger i nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Skjønner at det er vanskelig, men pokker heller, slutt å være så j*vla psycho. Dere er ikke sammen lenger, hun kan gjøre som hun vil. Punktum. Folk som nesten har et eieforhold til kjæresten eller eksen er noe av det sjukeste jeg vet om. Du trenger å gi skikkelig faen. Endret 17. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller rett å slett drite i studier og militæret, så kan du være ilag med henne... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 har noen venner av meg (et par) som går igjennom akkurat det samme, bortsett fra at ingen av dem klarer å holde fingra fra hverken hverandre eller andre. Må si meg enig med HalTan her. gi en ordentlig faen, og kom deg videre, selv om det er hardt. Du er enda ung, har hele livet foran deg (klisjè, ja jeg vet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skjønner at det er vanskelig, men pokker heller, slutt å være så j*vla psycho. Dere er ikke sammen lenger, hun kan gjøre som hun vil. Punktum. Folk som nesten har et eieforhold til kjæresten eller eksen er noe av det sjukeste jeg vet om. Du trenger å gi skikkelig faen. Jeg vet vi ikke er sammen lenger, men jeg prøvde som faen å få henne tilbake igjen sist uke. Fatter du hva "jeg sverger på ditt liv at jeg ikke skal rote med ham" betyr for meg når det har blitt brutt? For å avkrefte et mistenkt eieforhold så "sverget" hun fordi jeg spurte om hun hadde tenkt å gjør noe. Jeg har ikke eieforhold til henne, men jeg har bare en jævli stor haug med følelser for henne enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg