Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er ditt valg, så slutt å whine Whiner akkurat så mye jeg vil i min egen tråd. Gå og lim deg på en vegg hvis du ikke har noe bedre å komme med. Forstod ikke hva jeg sa som du mener er klaging, men du om det. Har slettes ikke behov for å vite det heller. Hun sendte meg melding og sa hun hadde besvimt på Quarten (setter en femmer på at det var under Snoop sin opptreden) og "legene" på stedet trodde hun kanskje hadde fått epilepsi. Så har jeg lært en ting av denne opplevelsen også; det sies at gutter er redde for å binde seg. Jeg hadde ingen problemer med det før, men nå har jeg bestemt at jeg ikke skal inn i et forhold på leeenge. Løsningen på gutters såkalte "feil" er rett og slett en eller annen traumatisk kjærlighetsforholdsopplevelse fra ungdomstiden som gjør at de ikke vil gjennom det samme igjen... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skjønner hvordan du har det nå. Jeg er ikke typen som klarer å være alene, så selv om jeg kan være kjempesåret og vil ha eksen tilbake, forflytter jeg meg alltid raskt fremover. Jeg synes det er smart av deg å ta det med ro.For meg virker det dere kommer til å gjøre den samme feilen som meg og en annen eks gjorde; vi ville så gjerne, så vi dro forholdet og vennskapet ut, helt til det bare hang fiendskap igjen. Bedre å skilles som venner og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Singel AnAnAs? Nei, nei. Dette er snakk om hva jeg pleier å gjøre. Er opptatt. Skal forlove meg snart jeg vettu. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er ditt valg, så slutt å whine Whiner akkurat så mye jeg vil i min egen tråd. Gå og lim deg på en vegg hvis du ikke har noe bedre å komme med. Forstod ikke hva jeg sa som du mener er klaging, men du om det. Har slettes ikke behov for å vite det heller. Hun sendte meg melding og sa hun hadde besvimt på Quarten (setter en femmer på at det var under Snoop sin opptreden) og "legene" på stedet trodde hun kanskje hadde fått epilepsi. Så har jeg lært en ting av denne opplevelsen også; det sies at gutter er redde for å binde seg. Jeg hadde ingen problemer med det før, men nå har jeg bestemt at jeg ikke skal inn i et forhold på leeenge. Løsningen på gutters såkalte "feil" er rett og slett en eller annen traumatisk kjærlighetsforholdsopplevelse fra ungdomstiden som gjør at de ikke vil gjennom det samme igjen... Du sier noe. Det skal du ha! Klokt sagt. Jeg avslutta også fordholdet mitt istad. :\ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Forlovoe deg? finnes andre åtewr å vise sin kjærmlighet på vettu Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Forlovoe deg? finnes andre åtewr å vise sin kjærmlighet på vettu ..jeg spår at du har vært på byen!? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Forlovoe deg? finnes andre åtewr å vise sin kjærmlighet på vettu Fylla? trøtt? AnAnAs: Forlovelse, skumle saker! Det er jo faktisk ganske seriøst også. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 uff var en dum fyllepost Uansett så er det latterlig med unge folk som forlover seg. JEg synes man skal ha minst rundet 20 og vært sammen minst 3 år før man gjør noe sånnt. Forlovelse mister helt symbolikk og betydning når det brukes på den måten. Ikke for å være lei men er ikke du 17 og akkurat gjort det slutt med typen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så vidt jeg har forstått det så har de blitt sammen igjen, og de har vel vært sammen en god stund. Alder spiller ingen rolle, hvor lenge man har vært sammen spiller forsåvidt ignen rolle det heller, så lenge man faktisk har intensjoner om å faktisk gifte seg. Jeg mener forlovelse skal være et tegn på at man skal begynne å planlegge når man skal gifte seg, sette dato osv. Å forlove seg bare for å forlove seg er teit. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Å forlove seg bare for å forlove seg er teit. Hvordan kan ellers en 17åring mene det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det finnes da mange par som har holdt sammen fra de var yngre enn det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Selvfølgelig, men det har svært lite med saken å gjøre Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 darkness|: Wh1te kan "whine" så mye han bare orker. Det er hans tråd. Plager "whininga" deg så behøver du ikke lese her. Jeg tror det kan være ekstremt lurt å bare komme seg ut med gutta og leve livet etter at du har gjort det slutt med dama. Vær mest mulig sammen med kammiser/venniner, vær sosial og få tankene over på noe annet. Det hjelper. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Selvfølgelig, han er jo moderator og kan opprette så mange drittråder han vil. Hvordan hadde forumet sett ut dersom alle som hadde dumpa dama skulle opprette en tråd for å si "Uff, nå har jeg gjort akkurat som jeg vil, driti langt i om jeg dumpa dama mi, og bare tenkt på å kjøre mitt eget løp. Hva skal jeg gjøre nå? Sympati mottas med takk"? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Syns bare det er så unødvendig i en tråd som dette å si: "Det er ditt valg, så slutt å whine". Hva i granskauen har det med saken å gjøre? Ingen tvinger henne til å lese denne tråden. Tror i grunn ikke den hadde blitt stengt om en vanlig bruker opprettet tråden heller. Denne tråden kan gi fine tips til hva man skal gjøre når man har det vondt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det er jo det som er hele saken. At han har opprettet en egen tråd om det. Menmen, nok off topic. EOD fra min side. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Det er jo tydelig at han kun tenker på seg selv, og setter seg selv foran både dama og forholdet. Da mener jeg det er latterlig å lage en tråd for å høste medlidenhet og medynk fra andre fordi han tok et valg og ville ha det på denne måten. Hvorfor skal vi komme med støttemeldinger til han, når det egentlig er hun som sitter tilbake og sikkert føler seg lite verdsatt. Han valgte jo alt annet enn henne når han gjorde valget sitt. Og selvfølgelig leser og poster jeg i denne tråden, rett og slett fordi jeg synes den er dum. Hadde tråden omhandlet dama hans hadde den vært grei. Hva skal HUN gjøre nå? Edit: Hadde han virkelig ønsket en fremtid med henne hadde han valgt annerledes. Nok en gang sier jeg til deg White: Ut i skogen, opp i trærne! Slutt å dvel ved fortida når det er du som er grunnen til at det er sånn. Endret 10. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg ser ikke noe galt med å hjelpe en person i nød. Denne tråden er vel opprettet for at wh1te skal få råd og tips i forhold til hvordan man takler situasjonen han er i nå. Blir litt absurd å si at dette er en dum tråd. ---- Alle får en eller annen gang kjærlighetssorg, du er ikke alene, millioner av mennesker har hatt det slik du har det nå, og millioner av mennesker har også kommet over det. Etterhvert klarer du å gi faen. Som frank Zappa sa; "Broken hearts are for assholes" Nettopp slik vil du etterhvert klare å tenke, det funka for meg. Bare bruk litt tid på å sørge nå, så har du det unnagjort. Bedre å bli ferdig med det først som sist, så slipper du å bruke så lang tid på å komme over henne. Endret 10. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg