Gå til innhold

Slutt med dama - hva nå?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Si til x'en: "Jeg beklager alt"

" Alt var min feil"

"Jeg er tullingen"

Så går du, bort, uten å se over skulderen... Så tar du kontakt med kamerater, slår deg løs, vær sosial, treff x'en nå og da, men ikke vis tegn til at du vil ha henne tilbake. Vær en venn for henne, så vil hun se at hun gjore en tabbe vis hun slo opp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kommer en kompis opp for å lette litt på stemningen. Tror dere ikke jeg fikk en melding av kompisen min som prøver seg på henne: "Når skal vi to ut å drikke sammen igjen?"

Jeg spurte hvordan jeg kunne drikke med en som prøvde seg på eksen min.

For en venn... Hadde en venn som oppførte seg helt likt, da det ble slutt mellom meg og x'en prøvde han seg med engang! Han er ikke lenger en venn...

Lenke til kommentar
Mener du med at du fikk en smell at det var fordi du gikk for fort ute med en annen jente? Da er det greit å finne ut med kjæresten/exen hva pausen betyr, betyr det at hun vil ha muligheten til å smake pølse til andre men at du ikke får lov til å sjekke ut kjøttmarkedet så blir det litt feil...

For en grusom og kald formulering! :ohmy:

Får frysninger over at min jente noen gang har vært ilag med andre gutter.

Er det bare meg eller er tanken på andre ekle stygge gutter som har hatt fysisk samvær med kjæresten din DRITekkel? :ermm:

Viss min kjære slår opp med meg, så blir det nok hagla som blir utveien for meg.

Kondolerer wh1te!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det bare meg eller er tanken på andre ekle stygge gutter som har hatt fysisk samvær med kjæresten din DRITekkel?

Ja, huff.

Rotet meg borti en kinkig situasjon i helgen; kom ned til byen, traff en jente som jeg halvveis kjenner og fulgte henne hjem. Som den (umåtelig fulle) gentleman jeg var, unngikk jeg pinlige øyeblikk ved å råde henne til å gå inn for å unngå å fryse (eller noe sånt). Så kom fyllemeldingene et par minutter etterpå. Husker ikke helt hva jeg skrev, men var noe slikt som "kino" og "meg og deg". Har ikke lyst å innvolvere meg, men føler jeg skylder en kinotur. Eller hur?

Lenke til kommentar

Gi ho en vennskapelig kinotur. :)

Syntes at denne hele situasjonen mellom eks'en din og deg er i det hele tatt veldig dum og rar. Har ikke fått med meg alt som har skjedd, men det får være det samme. Har iallefall et lite ''råd''. Prøv å bryt kontakt med ho i noen dager (om du ikke har gjort det), møt henne ''tilfeldig'' et sted. Si hei eller noe lignede, gå videre ''kald'' som pokker og prøv å ta litt kontakt med ho igjen. Har hun savnet deg, vil hun ha litt kontakt, har hun ikke savnet deg, blir det kjapt stille mellom dere.

Kan godt hende jeg bomma fullstendig på hva jeg mente å si, men. ;)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
FAtter fortsatt ikke hvorfor å gjøre det slutt er den beste løsningen..

Fordi jeg skal i militæret og deretter studere 3 år i en annen by enn henne og så 2 år i et annet land. Går i alle fall 7 år før vi eventuelt hadde flyttet i sammen. Er det verdt det? Nei.

Kinoturen i dag gikk smertefritt faktisk. Kul film og helt vennskapelig. Etterpå spiste vi litt hos meg og pratet en del. Jeg røykte en del, noe jeg vet hun ikke liker. Kanskje det var litt til hjelp for en eventuell pinlig avskjedssituasjon.

Lenke til kommentar
Dama kommer ja dahle ,men de rette damene kommer ikke. Og da er man like langt. Etter at jeg gjorde det slutt med dama her i gården så tok jeg meg turen ut på byen flere ganger i uka.. var frampå og fikk meg noe med 2fine og en rammeskeiv dame (øl briller vetu =P).. Angrer som faen på det egentlig..

I mitt tilfelle så skal jeg snart 3mnd ute på sjøen og det er endel folk som har sagt at det ikke alltid er så lurt med dame når man skal ut på sjøen. Rotet meg jo borti en hore når jeg var i Sunderland.. :D

Men.. det er viktig å ha det morsomt og alltid være oppmerksom ;)

[/img]http://home.no.net/svaking/Wank/baattur/baatkos.JPG[/img]

This is everything you need! :p

LEG WORLD!?

Lenke til kommentar

Mitt personlige råd er å gi absolutt fullstendig faen, bare tenke for deg selv at hun er dritt og ikke betyr noe som helst for deg (annet enn jævelskap). Går man med den innstillinga ei stund så blir man rimelig overbevist om det, og tenker "Hvorfor i all verden skal jeg bry meg om ei tøs som det der?!"

Funket for mitt vedkommende i alle fall. Samme går for kompisen din, har han ikke mer respekt for deg enn det er han ikke mye å samle på uansett (erfaring der og).

Lykke til!

Og PS: ikke bli sint fordet om jeg refererte til eksen din som dritt, jævelskap og tøs :p

Lenke til kommentar
FAtter fortsatt ikke hvorfor å gjøre det slutt er den beste løsningen..

Fordi jeg skal i militæret og deretter studere 3 år i en annen by enn henne og så 2 år i et annet land. Går i alle fall 7 år før vi eventuelt hadde flyttet i sammen. Er det verdt det? Nei.

Kinoturen i dag gikk smertefritt faktisk. Kul film og helt vennskapelig. Etterpå spiste vi litt hos meg og pratet en del. Jeg røykte en del, noe jeg vet hun ikke liker. Kanskje det var litt til hjelp for en eventuell pinlig avskjedssituasjon.

Det er ditt valg, så slutt å whine

Lenke til kommentar

Det går bra dette, forstod det slik at du skulle i forsvaret og da har du litt å henge fingrene i. Etter hvert som tiden går får du større avstand og du vil finne ut av ting etter hvert....

Når dama mi gikk fra meg så var det :thumbs:, aldri hatt det bedre :fun: Ennå bedre var det når den nye typen hennes dumpet henne etter to uker og hun kom krypende på døra og bad om bedre vær; Sorry Mac, skal til syden - talast..... :p

Lenke til kommentar
Det går bra dette, forstod det slik at du skulle i forsvaret og da har du litt å henge fingrene i. Etter hvert som tiden går får du større avstand og du vil finne ut av ting etter hvert....

Når dama mi gikk fra meg så var det :thumbs:, aldri hatt det bedre :fun: Ennå bedre var det når den nye typen hennes dumpet henne etter to uker og hun kom krypende på døra og bad om bedre vær; Sorry Mac, skal til syden - talast..... :p

hehehe.. Denne lo jeg litt av! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...