Ni kon Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Gutter får ikke rykte. Selv om du har 1000 damer så blir du bare Da Man er du jente og har 10 er du ludder. Urettferdig, men slik er det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg var ikke akkurat jentenes yndling etter det som skjedde. Blant venner får man ikke rykte (naturlig nok), men får andre jenter vite om noe slikt er det nedenom og hjem med den det angår. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg var ikke akkurat jentenes yndling etter det som skjedde. Blant venner får man ikke rykte (naturlig nok), men får andre jenter vite om noe slikt er det nedenom og hjem med den det angår. Rykte må du ike bry deg om.. Har gått på en smell den siste mnd med 2 über stygge damer. Men ryktet er bare hva man gjør det til selv. Så lenge det ikke gjør fysisk vondt eller man blir syk av det er det bare å kjøre på! Hva andre mener er deres problem... Uansett har du virkelig tenkt over det å gjøre det slutt pga militæret? Sikker på at det ikke bare er frykt for å ikke se hverandre nok? Redd for hva den andre gjør osv? Er uansett deres avgjørrelse, men garantert det er ikke så ille som du tror selv om det blir litt tungt. Personlig synes jeg det bare er tull å gjæøre det slutt hvis militæret er ene og alene grunnen... Men som sagt deres avgjørrelse... Men du kan se det sånn: Du vil få mer en nok tid med ei dame resten av livet.. Så intill den rette kommer å erobrer resten av ditt liv. Bruk tiden på å gi deg selv et dårlig rykte, det er gøy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Plenty med måse på skjæret... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Mener du med at du fikk en smell at det var fordi du gikk for fort ute med en annen jente? Da er det greit å finne ut med kjæresten/exen hva pausen betyr, betyr det at hun vil ha muligheten til å smake pølse til andre men at du ikke får lov til å sjekke ut kjøttmarkedet så blir det litt feil... Drit i hva jentene mener, de faller som regel for drittsekker lell, så derfor burde du ikke være bekymret over at du skal være for raskt ute, hva tror de egentlig at du skal gå svartkledd og sorge i et helt år pga at det er slutt mellom dere? Dessuten så bør du huske at du er deg selv, hvis det er noen som tror at du er en drittsekk og sier det til deg så be dem sjekke det ut selv før de dømmer deg basert på andres sine meninger. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nesten godt å se at det er andre som har opplevd dette i den senere tid. Joda, det er jo surt, trist, leit og allt det der, men er det nå egentli så ille? Det er flere år siden jeg var ute på markedet nå, men det er egentlig ganske bra likevel! Har ikke planer om å gi slipp på singellivet på en god stund nå! ..medmindre jeg møter på kveita over alle kveiter! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Mulig at jeg også kommer i samme båt om ikke så alt for lang tid. Får se hvordan det ordner seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hold dere til topic folkens. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jenter kommer og jenter går. Slik er livet. Det vi gutta kan gjøre er å holde oss i toppform slik at det blir litt kvalitet på jentene vi dater. Her et bilde av 4 lady killers: http://meatballs.kicks-ass.org/images/crazy_IT_party.jpg De oser av IQ av dem bare ved å se på dem. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En fin måte å takle kjærlighetssorg er å være sammen med venner, og gjøre noe konstant. Det er ikke noe poeng i å sitte inne å sture. Du kan jo også få ut noe sinne ved å bokse på for eks. en boksesekk. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg ville ligget litt lavt den første tiden, og kanskje ikke blitt byens største player sånn med èn gang. Det viser bare at du ikke klarer å være alene. Måten dere gjorde det slutt på, må være vanskelig. Dere vil jo være sammen, men begge innser at det ikke fungerer pga forskjellige veier dere skal gå i fremtiden. Jeg ville ikke involvert meg med noen ny med det første, heller ventet og kost med meg venner istedenfor. EDIT: Selv har jeg aldri gjort det slutt på samme måte før. Enten jeg som har blitt dumpet eller jeg som har dumpet dem, så klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen. Endret 23. juni 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hahaha *pekepåogle* kødda... kondolererererer Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) OffT: Var du på REM på onsdag wh1te? Hvis ikke, befant du deg i Oslo, nærmere bestemt utenfor Ullevaal Stadio ca kl 22:40? OnT: Kinki situasjon, hva med en "åpen pause" til du er ferdig med militæret? Uten forpliktelser til ditt og datt, så møtes dere igjen etterpå og ser hva som skjer, kanskje dere har vokst fra hverandre da, eller kanskje dere liker(/elsker?) hverandre fortsatt.. (Bare litt brainstorming fra min side. Gjør akkurat det du føler for!) Edit: Onsdag, ikke fredag Endret 24. juni 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg var ikke akkurat jentenes yndling etter det som skjedde. Blant venner får man ikke rykte (naturlig nok), men får andre jenter vite om noe slikt er det nedenom og hjem med den det angår. Gjort er gjort og elg er elg. Man må la fortid være fortid. Innser ikke "jenta" at fortiden er en del av deg, men også noe du har lagt bak deg, så er det hun som går glipp av noe. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Men det var da shvarte hvor mange som skulle slaa opp paa denne tiden av aaret da... Er det et virus som gaar rundt aa herjer med folk? Jeg kjenner iallefall 4 stk pluss meg som har mista dama/typen den siste tiden... Det er ikke lett, men det er bare aa holde seg opptatt hele tiden, saa gaar det saa mye bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 OffT: Var du på REM på onsdag wh1te? Hvis ikke, befant du deg i Oslo, nærmere bestemt utenfor Ullevaal Stadio ca kl 22:40? Niks Jeg har holdt meg unna henne ganske lenge nå. Besøkte henne på jobb i går, men det var alt. Ting er roserødt nå, men alt kommer til å forandre seg når den ene gjør noe. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Da anbefaler jeg deg å gjøre noe først. Så slipper du å være den som sitter igjen å føler deg som en tosk. Bedre å ha dame, eller ihvertfall rote med noen når dama finner seg ny type. Mitt råd ihvertfall. Du må selvsagt gjøre som du vil Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Damer kommer, damer går. Opp med haka og frem med brystet. Og jo mer du gir faen, jo mer tasser damene etter deg .D Endret 29. juni 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Damer kommer, damer går. Opp med haka og frem med brystet. Og jo mer du gir faen, jo mer tasser damene etter deg .D Det er UTROLIG sant det siste du sa der. Jenter liker visst det. Jenter liker også gutter som er populære blandt andre jenter har jeg merket. De synes det er kjempestas om de føler det slik at de har "seiret" over alle andre jenter ved å kapre en spesiell gutt. Uansett, det er IKKE lett å miste en dame man har elsket til døde over flere år av grunner man selv ikke har noe kontroll over. Men jaggu - det går over det også. Det viktigste er som alle andre har sagt over her, vær sosial og hold deg opptatt med et eller annet hele tiden. Det ordner mye på kortere tid om du bare skulle sitti hjemme og klødd deg i rompa og spilt World of Warcraft. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og jo mer du gir faen, jo mer tasser damene etter deg .D Må bare igjen sitere george fra seinfeld: George: "I don't want hope. Hope is killing me. My dream is to become hopeless. When you're hopeless you don't care. And when you don't care, that indifference makes you attractive." Jerry: "So, hopelessness is the key?" George "It's my only hope." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg