Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Etter å ha vært sammen i ganske nøyaktig 2.5 år, bestemte jeg og kjæresten min for å gjøre det slutt i går. Grunnen var ganske enkelt at hun flytter til Bergen og jeg til en eller annen gudsforlatt plass i militæret. Er ikke knust, men selvsagt litt beveget. Satser på at vi klarer å være venner en god stund til (forhåpentlig vis for alltid), men vet ikke hvordan det kommer til å bli når vi begynner å treffe andre folk. Hvordan har dere som tidligere har kommet ut av langtidsforhold taklet det og hvor lang tid tok det dere å være imøtekommende i forhold til det motsatte kjønn? Noen tips til å takle en eventuell kjærlighetssorg? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Vi er i samme båt og på nøyaktig samme tid. Trening og sund livsstil får deg rask på beina. Tren me målet for øye at du skal bli sprek, for spreke gutter faller i smak hos damene. Du finner nok ei ny ganske snart. For min del kan det være rett rundt hjørnet på vei til butikken. Her i livet møter du din livs kjærlighet kun to ganger, det gjelder bare å ha flaks å treffe riktig. Før du er 30 har du sikkert hatt mange Wh!te Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har du også fått/gitt fyken øyvind? kondolerer begge to. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har du også fått/gitt fyken øyvind? kondolerer begge to. Kondolerer? HVis du bruker et ord for mye, mister det mye av sin betydning... Det er forskjell på å miste en dame eller "miste" en dame... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Eg mener det. Eg kondolerer. Ka då? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kondolerer? HVis du bruker et ord for mye, mister det mye av sin betydning... Det er forskjell på å miste en dame eller "miste" en dame... Jeebus, definisjonen av kondolanse er jo å vise medfølelse i en annen person sin sorg, og er ikke det å miste en mangeårig kjæreste sorg vet ikke jeg. Alltid kjipt når sånt skjer, men det går nok bedre etter hvert. Treffer nok flere søte jenter de neste årene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg trodde det ble slutt mellom deg og dama for lenge siden, jeg. Du sa det for noen måneder siden. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jenter kommer og jenter går. Slik er livet. Det vi gutta kan gjøre er å holde oss i toppform slik at det blir litt kvalitet på jentene vi dater. Her et bilde av 4 lady killers: http://meatballs.kicks-ass.org/images/crazy_IT_party.jpg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tror dessverre at jeg også snart er i samme båt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *trøstepåbeggeto* Da det ble slutt mellom meg og min forrige fru var jeg grønnsøk i 2-3 mnd. Klarte rett og slett ikke å komme over det. (Skal nevnes at vi tok avgjørelsen sammen) Det som fikk meg på rett kjøl igjen var trening + det faktumet at jeg tok meg sammen og nøyt livet til fulle. Dra ut på byen, ha det gøy med venner. Det verste en kan gjøre er vel å sitte hjemme og synes synd på seg selv. mvh Lars Pedersen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 oivind_dahle og wh1te, jeg kondolerer. Håper det går bra med dere begge snart, finner dere altids en make, selvom det tar litt tid, selvom det er vondt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det var synd å høre med dere begge to. I alle fall så har jo OD moskusene som venter på ham på Dovrefjellet men det er ikke akkurat noe jeg anbefaler deg. Derimot så må du se det fra den positive siden, Jenter ELSKER menn i uniform, greier du å stramme opp det fysiske litt og passer på å snylte på alle andre i forsvaret så kan jeg garantere deg at du kommer til å få en utrolig bra opplevelse. Er en grunn til at man sier at militæret gjør menn av gutter, det er ikke akkurat vanskelig å få seg litt erfaring om man bare husker hovedregelen : 1:) Lukte godt. 2:) Få dem full. 3:) Få dem hjem. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Her et bilde av 4 lady killers: http://meatballs.kicks-ass.org/images/crazy_IT_party.jpg :!: Ja, jeg har en stund til før jeg er i like god form som de gutta der Endret 22. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Her et bilde av 4 lady killers: http://meatballs.kicks-ass.org/images/crazy_IT_party.jpg Det var en dårlig dag, hører du!! Jeg hadde ikke dusjet, eller ordnet meg den dagen!! ..vent, så skal jeg se om jeg finner et bedre bilde!! DA skal du få se!! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvorfor i all verden kondolerer dere? Dere er vel klar over at den årstiden vi er i nå er den absoultt beste å være single i. Jeg ble single for ca 6mnd siden. Da fra en jente som jeg har vært fra å til med i ca 8 år. Vi ble også enige om at det faktisk funker bedre når vi bare er venner. Det er som en her sa. Man må ikke sitte hjemme å gruble. Man må ut å ha det gøy. Jeg å X'en min er kjempe venner. Hun har funnet seg ny type (som jeg faktisk ikke har møtt. Han er hvis nok redd for at jeg skal banke han. Skjønner ikke hvor han har det fra, men han om det) Enig i at det var litt tungt i begynnelsen. Det er jo helt naturlig. Men nå er jeg sjeleglad for å være singel. Har dere sett ute eller. Kryr jo av damer, å de fleste i miniskjørt å små topper Er nok av damer der ute. Ikke vits å lete etter en ny. Før du vet ordet av det, så er du i ett forhold igjen. Jeg skal ihvertfall nyte denne tiden som ungkar nå mens jeg har den. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) ... Hehe, bra sagt det Men det er faktisk sant! Dritmange fine jenter der ute nå som flakser rundt i miniskjørt og korte topper. Ta en tur på stranda med noen kamerater, mann deg opp og bli kjent med nye jenter Endret 22. juni 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Gjør sånn som på amerikanske filer: spis 5liter is fra bokse Neida... er enig i at det er kjipt rett etter man har slått opp, men seriøst... det er ikke SÅ ille om sommeren. værre om vinteren. Mitt råd er å dra ut sammen med venner og ha det gøy, ikke låse seg inne forran dataen =) <Nudle> Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 For å si det elegant med en metafor: Ut i skogen og opp i trærne!!!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det blir vanskelig å holde kontakten og se hverandre ofte, til den ene plutselig får seg ny kjæreste! Da kan det føles helt på bånn... Greit at dere er venner, men ikke ha for mye kontakt med henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dere sier at det er en fin tid å være singel på og det er sikker sant, men det gjelder også henne. Det var ikke få som prøvde seg på henne når vi var sammen, tenk bare nå. Sist gang vi hadde en pause gikk jeg på en smell med en annen jente og jeg sier jeg har lært av det. Derfor må jeg reservere meg som pokker for å ikke få tidenes dårligste rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg