Kanetheheatsink Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei! Var innom bjerkvikLAN igår og så på noen bilder. Da fant jeg et bilde av en slags surfemaskin! wtf?? Hvordan fungerer denne? Er det gøy? Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har ikkje prøvd, men det ser J#### morsomt ut Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ser ut som at han som prøver det har slått seg helt løs, og digger det max! Nei, personlig ser det litt.. rart ut.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 njaaa... "ekte" bølge? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Aldri sett før, men det så gøy ut! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) De hadde sikkert ikke internett på lanet, men fant en alternativ måte å surfe på. Pussig har hørt at folk surfer på vann også? Hvordan blir det med skjøre elktriske komponenter? Endret 6. juli 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Mulig det. Altså, surfebrett i vannet hadde vært helt tullete.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Så faktisk en sånn en når jeg switchet gjennom kanalene i går kveld, på Sommeråpent. Vet ikke jeg, men kanskje de bruker den på hvert program. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også. Jiis. Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! Endret 18. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har både sett å prøvd slik før, i byen på noe sånt arrangement.. Utrolig gøy, og det burde være på alle litt større LAN i mine øyne! Men hvilket firma er det som leier ut slike "attraksjoner"..? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 [iC' date=18/07/2005 : 05:57] i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også. Jiis. Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! Får man ikke lov til å stå på brettet der? (Lenge siden jeg var der da, men kunne ikke huske at det var sånn.) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 [iC,18/07/2005 : 05:57] i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også. Jiis. Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! Får man ikke lov til å stå på brettet der? (Lenge siden jeg var der da, men kunne ikke huske at det var sånn.) Må ligge på magen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nå er dette på siden av hva kategorien LAN-parities er ment for, så tråden flyttes til Off-Topic. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 De hadde en slik en på Sommeråpent i går tror jeg det var.. Var ei dame på sikkert 40 år som klarte 30secs.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Hadde vært eid med en film! anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå