Sirslask Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvorfor klarer jeg ikke dette? jeg skulle prøve på min egen ip bere for å prøve det. men det går ikke hvordan kan jeg få dette til å virke. jeg skal IKKE bruke det ulovelig da men jeg får det ikke til å virke uansett hvem ip jeg prøver (dvs folk jeg kjenner sin og sånt) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 kommer det opp noe beskjed da?? har du problemet med nettverket ellers? forresten så er ikke tracerout ulovlig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 det er ingen andre problemer med nettverk eller lignnende men tracerting kan brukes til å hacke da det er ingen beskjeder men bere dette: Sporer rute til ------ [---.---.---.--] over maksimalt 30 hopp: 1 <1 ms <1 ms <1 ms ---.---.-.- 2 * * * Forespørsel avbrutt. 3 * * * Forespørsel avbrutt. 4 * * * Forespørsel avbrutt. 5 * * * Forespørsel avbrutt. 6 * * * Forespørsel avbrutt. 7 * * * Forespørsel avbrutt. 8 * * * Forespørsel avbrutt. 9 * * * Forespørsel avbrutt. 10 * * * Forespørsel avbrutt. 11 * * * Forespørsel avbrutt. 12 * * * Forespørsel avbrutt. 13 * * * Forespørsel avbrutt. 14 * * * Forespørsel avbrutt. 15 * * * Forespørsel avbrutt. 16 * * * Forespørsel avbrutt. 17 * * * Forespørsel avbrutt. 18 * * * Forespørsel avbrutt. 19 * * * Forespørsel avbrutt. 20 * * * Forespørsel avbrutt. 21 * * * Forespørsel avbrutt. 22 * * * Forespørsel avbrutt. 23 * * * Forespørsel avbrutt. 24 * * * Forespørsel avbrutt. 25 * * * Forespørsel avbrutt. 26 * * * Forespørsel avbrutt. 27 * * * Forespørsel avbrutt. 28 * * * Forespørsel avbrutt. 29 * * * Forespørsel avbrutt. 30 * * * Forespørsel avbrutt. Søking fullført. Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) for meg så ser det ut som routeren din har blokkert ping... EDIT: btw, hvordan kan det brukes til hacking da? Endret 23. juni 2005 av TommeN761 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 man får vel svar fra selve routeren selv om den skal stoppe ping, så svarer den vel? tracert kan brukes til som ett hjelpemiddel under hacking ja, men det blir på ingen måte ulovlig å bruke det... er ett nyttig verktøy for mange, inkl. meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå