kilogram Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Cohen kritiserer Avalanche Forfatteren av den originale BitTorrent-protokollen, Bram Cohen, kritiserer nå Microsofts distribuerte nedlastingssystem, Avalanche. Han kaller Avalanche for 'komplett søppel'. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er litt skeptisk til folk (Cohen) som uttaler seg om konkurrentens produkter, men i dette tilfellet er jeg ennå mer skeptisk til MS. Så lenge de ikke baserer seg på åpen programvare så får man fort misstanker om det sitter noen (FBI, CIA, RIAA) og leser loggen på hva man laster ned og opp. Unge idealister er også noe jeg stoler langt mer på enn store selskaper med skjulte agendaer, strategier og økonomiske motiver for alt de foretar seg. I tillegg kan vi forvente at MS sitt system blir langt mindre kompatibelt enn orginalen fordi MS sikkert vil begrense bruken til sine egne OS (Noe jeg ser på som konkurransevridende, uheldige, tiltak). Så det skal svært mye til for å overbevise meg om at MS har et bedre produkt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå