msh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei jeg lurte på om det er mulig å få animerte ikoner på symbian telefoner?Jeg ser at det er uten animasjon og 3d Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Symbian generelt er veldig treg til å laste menyer. Skal du i tillegg ha animerte ikoner vil det bare bli enda tregere... Lenke til kommentar
msh Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Symbian generelt er veldig treg til å laste menyer. Skal du i tillegg ha animerte ikoner vil det bare bli enda tregere... Jeg har prøvd symbian telefon.Syntes ikke at menyen var treig.Men det var kjedlige ikoner og uten anim Lenke til kommentar
stue Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er ikke 3dimensjonale ikoner på symbiantelefonene. Tror dette kommer med N-serien. Symbiantelefonene er IKKE trege i menysystemene som det blir sagt her... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Symbiantelefonene er IKKE trege i menysystemene som det blir sagt her... Jo, det er de. Hva din personlige oppfatning av treg er får bli en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå