Gå til innhold

Bråker boxed-vifta til Intel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-24 01:39, Flakkman skrev:

Hei! Bråker den mye? Lite?

Jeg lurer på akkurat det samme, derfor løfter jeg denne.... Jeg hadde tenkt å kjøpe en P4 2,26GHz, men er redd for at den Boxed-vifta bråker mye, og til nå har jeg ikke funnet noen vifter med lavt støynivå som kan erstatte denne(vannkjøling blir for dyrt synest jeg da jeg ikke har tenkt å overklokke).

Lenke til kommentar

Vel, lite er vel bare halve sannhten. Da jeg kjørte kun boxed vifta var den meget stille ved idle temp, men dersom prosessoren ble kjørt hardt og tempen kom over 50 grader begynte vifta å spinne på 3000 omdr.

Ved dette turtallet bråkte den hvertfall KRAFTIG!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 13:52, Vice skrev:

Vel, lite er vel bare halve sannhten. Da jeg kjørte kun boxed vifta var den meget stille ved idle temp, men dersom prosessoren ble kjørt hardt og tempen kom over 50 grader begynte vifta å spinne på 3000 omdr.

Ved dette turtallet bråkte den hvertfall KRAFTIG!

Rendrer et bilde nå og CPU temp er over 50 grader....vifta støyer ikke det hakk mer...mmmh.

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 18:24, AKIRAx24 skrev:

Rendrer et bilde nå og CPU temp er over 50 grader....vifta støyer ikke det hakk mer...mmmh.

Vel, har sikkert noe å si hvilket hovedkort man har..vifta på min P4 økte hvertfall automatisk RPM ved høy belastning..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...