Gå til innhold

Spillverket.no: Ros til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Ville bare si at dere gjør en kjempejobb! Gamer.no er en av mine favorittsider på nettet, og definitivt den første plassen jeg går for å lese omtaler av spill og eventuelt delta i diskusjoner på det livlige forumet deres! :)

Stort mer hadde jeg ikke å si, ser fram til å lese GTA: San Andreas omtalen deres når den tid kommer...fortsett som dere har gjort til nå! :thumbup:

-Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne posten gir egentlig ingen mening. Det har sikkert vært uttallige slike poster som dette. Derfor må du som trådstarter være litt kreativ og gjøre denne posten til noe utenom det vanlige. Hva liker du med Gamer.no. Hvorfor liker du disse tingene? Vi vet nemlig alle at Gamer.no er en veldig bra side, om du liker spill og info rundt dette :)

Lenke til kommentar

100% enig med trådstarter. Honør til alle som bidrar, dere gjør en god jobb. I tillegg til nyhetene, forumet og anmeldelsene setter jeg spesielt pris på diverse plundring/tanker rundt det å være gamer o.l. Litt selvrefleksjon har aldri skadet noen. :)

Lenke til kommentar

Mange takk for ros! Dette var svært hyggelig lesing blant alle de andre tilbakemeldingene vi vanligvis får her inne. :-)

Når det gjelder IRC-kanal, så har Gamer.no ingen verdens ting med IRC-kanalen på EFnet å gjøre. Den offisielle IRC-kanalen til Gamer.no finner dere på QuakeNet og #gamer.no (som nevnt nederst i hver eneste artikkel). Vi sees! :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg må si meg enig i at dette er den beste siden til å lese omtaler og masse annet om spill...... :thumbup::thumbup:

Jeg bruker gamer.no som forside og sjekker den hver time.

Er inne på gamer.no i ca. 1 time daglig!!!

Alt er skikkelig tilrettelagt for en skikkelig omtale om f.eks. BF 2.

TUSEN TAKK for gamer.no!!!! :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...