Stig-Arne Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Bestillte meg en ny Zepto 6515WD på søndag den 5.6.05 Maskinen var ferdig montert på tirsdag den 14.6.05, litt forsinket grunnet noen BIOS problemer. Maskinen ble sendt samme dag, slik at jeg hadde maskinen på posten fredag den 17.6.05. Så fikk jeg hentet maskinen den 21.6.05. Mao, veldig grei leveringstid etter min mening. Så når jeg endelig fikk pakket opp maskinen og skulle installere Windows på det så oppdaget jeg at maskinen ikke fungerte slik den skulle. I det Windows installasjonen skulle restarte maskinen etter å ha formatert disken, så slo maskinen av skjermen og diskene og kuttet vifta til kjølingen i tillegg til dvd rommen. Men restartet gjor den ikke.. den ble bare hengende der.. og ingenting skjedde. Fikk installert Windows etter mye knøing, måtte slå av maskinen helt for å få det til å fungere, ikke bare trykke restart. Men når jeg endelig var ferdig med det, og tok en siste restart, så oppdaget ikke windows dvd rommen, slo av og på maskinen igjen og der var den igjen. Dette skjedde annenhver gang jeg slo av og på maskinen. Tok så kontakt med Zepto, feilsøkte litt uten hell. Da ble vi enige om at jeg skulle sende inn maskinen til dem. Og skulle det vise seg at hovedkortet var gåent så skulle dem sende meg en splitter ny maskin oppover. Så sendte jeg en mail til dem om refunderingen av portoen, som kom på 110 kr, om dem heller kunne bytte ut dvd rommen i en dvd brenner, som koster 400 kr mere, istede for at dem skulle refundere portoen til meg. Og overraskende nok sa dem ja til det Kjempegreier sier jeg.. kjempeservice fra ende til annen fra Zepto Endret 22. juni 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 var faktisk en smulere heldigere jeg. Bestilte og fikk dataen samme dag. (bor i bærum, så er kort vei til der de holder til) Fikk maskinen litt billigere enn normalt. Dessverre når den gikk inn på service, så opplevde jeg at jeg ikke helt ble trodd på feilene. Sendte mail til dem, og fikk svar klokken 22:00 på kvelden fra servicesjefen som hadde tatt meg imot, med forklaring og beklagelse Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, du er heldigere når du bor så nært Bor i nord norge.. men uansett... servicenivået virker veldig bra uansett. Er ikke alle bedrifter som gir en konpensasjon på slikt. Noe du ikke har krav på en gang Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, du er heldigere når du bor så nært Bor i nord norge.. men uansett... servicenivået virker veldig bra uansett. Er ikke alle bedrifter som gir en konpensasjon på slikt. Noe du ikke har krav på en gang du har krav på refundering av kostander ved avhjelp. Feks om jeg skal ta bussen til dem (som er billigste alternativ) så skal jeg ha de pengene refundert Eller ved å sende den i posten til verkstedet. (etter butikkens vilje) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 ja, kostnadene, men noe utover det har jeg ikke krav på. Er liksom det ekstra utover det mange bedrifter mangler. Lenke til kommentar
kaikaikai Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) mye bra med Zepto jeg bestilt for ca. 1 mnd siden en bærbar som skulle komme på markedet først i slutten av juni. Måtte altså gå og vente en mnd, og det var greit for meg. SÅ nærmet dagene seg utsending, og jeg får en tlf. fra Zepto hvor de spør om jeg overlever med svart tastatur i stedet for hvitt tastatur, ellers må jeg vente 4 uker. Det at de bare ringer og spørr om det og ikke lar det gå 4 uker til gjør meg i så godt humør at jeg takker ja Og jeg skulle da motta pakken i midten av neste uke, altså idag. Men ingen pakke er mottatt så jeg ringte av bare nysgjerrighet for å spørre hvordan det ligger ann. Fikk da vite at den fortsatt ikke er sendt, fordi de hadde ikke fått inn Combo Driven som skal følge med. Jeg ble først litt skuffa da og tenkte på hvor lenge til jeg da må vente. Men han i telefonen var utrulig grei, og sa at siden jeg nå hadde venta så lenge så ville jeg i stedet få satt inn en Dual Layer brenner i steden for, og for samme pris, og så skulle han sende den i løpet av ettermiddagen. Sånn liker jeg Endret 6. juli 2005 av piirkasokken Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Zepto norge har drivi på en stund og har spesialisert seg nettopp bærbare og sevic og suport for kunder. eller potensielle kunder. tror vi kommer til og se mer av det firma i fremtiden når det gjelder salg og service. det er et sterkt firma i god vekst ja nettopp på grunn av service og suport + salg da selvasgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå