Emknu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 fra 3200+ venice til amd x2 dual prosessor? Takk for svar! Hilsen Emk Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) I utgangspunktet er det ikke behov for å re-installere ved bytte av CPU, men når du går fra enkelkjerne til dobbelkjerne så kan det være en fordel fordi en komponent i windows som gir støtte for multithreading ikke er installert når du installerer windows med enkeltkjerne. Men det skal også gå ann å installere den komponenten uten å måtte re-installere hele windows. Det er lenge siden jeg gjorde dette så jeg husker desverre ikke hva den heter eller hvor du kan laste den ned, så søk litt på google. NB! Jeg tar utgangspunkt i at Windows behandler en DualCore CPU på lik linje som et DualCPU system, så ikke skyt meg om jeg tar feil :-) Endret 22. juni 2005 av 356speedster Lenke til kommentar
Emknu Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for svar! Fant litt her også: http://forums.anandtech.com/messageview.as...2&enterthread=y Hilsen Emk Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er ofte lurt å reinstallere Windows hvis du bytter ut en eller flere viktige komponenter i pc'en. Du får jo sikkert også en raskere pc hvis det er lenge siden du installerte XP, fordi den alltid blir seinere ettersom du installerer programmer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå