que Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har ikke akkurat vert den mest ivrige på brenne-fronten, og fikk et lite "problem". Har for øyeblikket en Asus 32x IDE-brenner og kjøpte meg noen SmartBuy 90+ CD-R plater her om dagen for morroskyld. Tenkte å teste om jeg virkelig klarte å få pressa noe mer enn 700 meg inn på platene. Det gikk da selvfølgelig ikke. Jeg bruker forøvrig siste versjon av Nero, og har ikke hatt ork til å teste noen andre programmer enda, dessuten taklet ikke brenneren min 22 minuttsplater heller. Er det kanskje bare at Asus-brennerene er noe dritt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 90 og 99 minutters plater detekteres som 80 minutter på grunn av CD-Standardene. I nero må du gå på File-->preferences-->expert options-->enable overburn og sett tiden til 90 minutter. Deretter må du passe på å brenne i disc at once modus og ha finalize CD merket. Da burde det fønke å overbrenne til 90min. Lenke til kommentar
sete Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 10:38, OC-Freak skrev:90 og 99 minutters plater detekteres som 80 minutter på grunn av CD-Standardene.I nero må du gå på File-->preferences-->expert options-->enable overburn og sett tiden til 90 minutter.Deretter må du passe på å brenne i disc at once modus og ha finalize CD merket.Da burde det fønke å overbrenne til 90min. det er ikke alltid at dette går, det avhenger av brenneren, asus sin kan forhåpentligvis greie dette, men jeg kjenner en som hadde en plextor som ikke klarte mer en 82 min Lenke til kommentar
que Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Takk for svarene, nå gjenstår det bare å teste med noe som er stort nok :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå