Howard Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Antec har lansert P180, et nytt kabinett Performance One-serien. Kabinettet har blant annet mulighet for inntil fire 12 cm-vifter. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det så virkelig lekkert ut! Hmmm, har nettopp bestilt meg nytt Lian Li kabinett, men siden jeg får Antec utstyr veldig billig, så tror jeg jeg skal vurdere dette! *Spørre om å få en demo* Lenke til kommentar
gwh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Da nærmer det seg å sende en ordre på ny pc over til Netshop :-) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Håper det ikke tar for lang tid før det kommer i butikker. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Så lekkert ut, kan ikke skjønne helt hvorfor strømforyninga er i bunn, med f. eks en vifteløs strømforsyning, må jo varmlufta passere hele veien opp i kabinettet før den går ut, dog ikke problem med vifekjølt strømforsyning. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er tilnærmet ufint å presentere sånne løsninger når det sitter gutter som meg og gråter store tårer med tanke på hvor feriepengene skal ta veien.. Men for dere som har råd, så må jeg bare si at dette kabenettet så intet mindre enn helt rått ut. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det der så rett og slett dyrt og eksklusivt ut... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dette må vel sies å være akkurat det jeg ønsker. En i svart takk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Yay, da har jeg bestillt det. Kompis på NetShop skal ordne det til meg når de får det inn i løpet av sommeren, dette blir bra! Fordi det kabinettet der kan beskrives som "love-on-first-sight" =) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Virket veldig bra, men det var litt tungt til å være alu, og ikke særlig pent. Er fornøyd med mitt lian li jeg. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 For et bra review sjekk her, masse bra bilder SilentPCReview: Antec P180 /Cyrus Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Der var det, ja. Har siklet på dette en stund. Rundt 1200-ish var jo ikke så gæli heller. Men jeg så ikke noen kommentarer på når det skal komme...? Vil ha! Edit: Her er også produktspesifikasjon hos Antec US. Endret 22. juni 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 kan ikke skjønne helt hvorfor strømforyninga er i bunn, med f. eks en vifteløs strømforsyning, må jo varmlufta passere hele veien opp i kabinettet før den går ut PSU og HD-bay er i bunn, og adskilt med stålvegg fra resten av kabinettet (spesialløsning til ledningene). Det er plass til (og følger med) en 120mm vifte montert midt imellom psu og hd. Den er hovedsaklig tenkt til å blåse luft over en vifteløs psu, og pga stålveggen vil varmen ikke stige opp i resten av kabinettet. Der er luftehull på bakveggen rundt psu for å slippe ut denne luften. Den samme viften vil i så fall også dra inn kald luft over hd'ene. Det meste du kan komme på er nok alt tenkt igjennom av Mike og Antect Om du har en vifteløs psu er nok dette et av kabinettene _helt_ der oppe Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 For et bra review sjekk her, masse bra bilder SilentPCReview: Antec P180 /Cyrus Takk Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 For et bra review sjekk her, masse bra bilder SilentPCReview: Antec P180 /Cyrus Takk Legg merke til datoen på den artikkelen. Og SPCR skrev om den første gang 6. januar i år, så hw.no var litt treige her... Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Dette må vel sies å være akkurat det jeg ønsker. En i svart takk "Starting mid-to-late June, a Limited-Edition Black Anodized SPCR/Antec co-branded P180 will be available for purchase from EndPCNoise in the US and from FrontierPC in Canada." Noe sånt du tenkte på? Edit: Men frakten fra overe-there vil så vidt jeg vet overstige kjøpskostnaden... Endret 29. juni 2005 av tdzark Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Veldig pent kabinett, men det jeg fortsatt synnes er litt rart er at ingen av fabrikantene gjør noe med bakdelen så at den slipper ut enda mindre støy i form av en slags lyddemper eller noe. Skal kjøpe nytt kabinett snart så det kan godt være jeg investerer i et slikt et ja! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 deilig:) men så veldig høyt og tungt ut, men det er kanskje ikke det siden de bruker alimilium (?) uten tvil et kabinett for dem som krever stil og eleganse Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 men så veldig høyt og tungt ut, men det er kanskje ikke det siden de bruker alimilium (?) Takket være vegger i tre lag (aluminium - plastikk - aluminium) og bruk av 12 cm-vifter, skal kabinettet ha potensiale til å bli svært støysvakt. Veier nok litt, ja. Faktisk 14 kg, ifølge Antec US. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå