Gå til innhold

Hjelp til fagprøven..?

phnx85

Anbefalte innlegg

Jeg ble jævli god til å vanne blomster og kjøre papiravfall etterhvert. Det skulle jeg fått fagprøve på.

Det er jo helt tragisk. :(

Du er klar over at du kan "rise" lærestedet ditt litt, dersom de behandler deg så dårlig? Du har tross alt en læreplan du skal gjennom. Dersom du får for dårlig utstyr eller oppfølging, så kan lærestedet miste retten til å være lærested.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var ikke oppgaver jeg holdt på med hele tiden. Men det er endel av de daglige oppgavene til bedriften. Eneste forskjell var at det var bare lærlingene som gjorde det.

Det positive var at etter 1,5 år så slapp jeg å gjøre det mer.

Til tross for dette var min læreplass en veldig god en. Fikk jobbe med alt som var i læreplanen++.

Lenke til kommentar

Jeg er en jækel på skrive referat ;) Men det fikk vi til slutt orden på. Det gjelder å stå på sitt. De andre lærlingene og jeg kjempet for diverse saker som gjerne ikke ville få store utfallet for oss, men det hjalp nok de som kom etter oss. Trist med holdninger som "jaja, nå gjør noen andre drittarbeidet så da bryr ikke jeg meg".

Lenke til kommentar
Trist med holdninger som "jaja, nå gjør noen andre drittarbeidet så da bryr ikke jeg meg".

Nå må du ikke glemme at det ikke alle som har Crusader blod rennende gjennom årene...

De fleste er faktisk fornøyd med "det der dritt arbeidet slipper jeg, bedre at noen andre tar det!"

Jeg er en av de og liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...