Zeus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei, jeg har et problem Problemet er som følger: jeg har satt opp ris på serveren (2003 server) og kopiert inn XP cdn og laget image av en av klientmaskin1 med riprep. alt ser ut til å funke helt fint, helt til jeg skal legge inn imaget på klientmaskin2 som skal installeres. Jeg booter på disketten som jeg lager i ris men får ikke kontakt med serveren. eller, det vil si, jeg får ikke kontakt med DHCP.... hva kan være feil ? jeg har jort alt rett så vit jeg kan se Noen som har peiling på slikt ? jeg har forresten et 3com PXE netteverkskort, så det er ikke der problemet ligger Noen forslag? -Zeus Lenke til kommentar
slettet Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Svarar DHCP-servaren på BOOTP-request? Eller berre DHCP? Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 det har jeg prøvd, den skal svarer til begge. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kva er bootrekkefølgen din? Har du prøvd å boote direkte med nettverkskortet, altså uten floppy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå