TigerBlack Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Knipsa denne over Nannestad/gjerdrum her forrige dagen, syntes fargene ble fantastisk fine. Det kom en liten solrefleks på venstre siden,men jeg syntes ikke det gjore så mye. Noen som har noe meninger ? Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Syntes dette bildet var veldig fint og sjelfullt jeg. bigk Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Langt over gjennomsnittet, mange fine detaljer og ikke så grøtete som sånne bilder ofte blir. Det eneste problemet jeg la merke til er at det er komprimert for hardt sånn at det er synlig noen steder. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Til himmelbilde å være var det utrolig pent å se på! enig med den over meg som at at det ikke var grøtete. Fargene var fine. Det hadde vært mer spennede om det hadde vært mer å se på, kanskje i form av et fjell? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Til himmelbilde å være var det utrolig pent å se på! enig med den over meg som at at det ikke var grøtete. Fargene var fine. Det hadde vært mer spennede om det hadde vært mer å se på, kanskje i form av et fjell? Takker å bukker for kjempehyggelig tilbakemelding Men fjell på Nannestad/Gjerdrum ????????????????? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Fjell på Nannestad? vet ikke jeg vel? Hvor er Nannestad? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er særlig kjent på geografien rundt der. Photoshop el. er et annet alternativ. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Fjell på Nannestad? vet ikke jeg vel? Hvor er Nannestad? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er særlig kjent på geografien rundt der. Photoshop el. er et annet alternativ. Hehehe, nei det er nå ett lite "høl" rett vest for Gardermoen. Øvre Romeriket er stortsett paddeflatt med masse åkre og gårder Endret 24. juni 2005 av Scanor Lenke til kommentar
Knast Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 haha.. veldig bra beskrivelse.. dårlig med fjell ja.. er noen små topper oppe i romeriksåsen ved nannestad tror jeg.. var der med skolen 2 ganger.. kommer fra Gjerdrum.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå