ewi100 Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg skal bygge meg data. Hva deler skal jeg kjøpe og sette sammen for under 15000kr uten skjerm. Skal og overklokke den, men data`en skal være stille. Har surround-anlegg så jeg trenger ikke høytallere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg kan vel få mye pepper av noen for dette, men som jeg har sagt før: sjekk http://www.multicom.no. Der har de billige og (virker ihvertfall) ålreite PC'er. Athlon XP 1900+ til 8300 (med 32MB SIS 305 skjermkort, 256MB SDRAM (kan oppgraderes til f.eks 256MB DDR RAM for 250-,), m/ lydkort også videre. Les mer her dette er uten skjerm , men med tastatur og mus Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Pepper? Sender heller roser. Fint å vite hvor jeg kan få mest for pengene! Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Anbefaler i det store å hele å bygge noe selv. Komplett er vel forsåvidt meget greit, men ikke billigst. Datorbutiken bruker noen lysår på å få sendt i vei varene, men prisene der er rimelig uslåelige.. Sådetså. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 09:09, tobiaz skrev:Datorbutiken bruker noen lysår på å få sendt i vei varene, men prisene der er rimelig uslåelige..Sådetså. Det er vel ikke i alle tilfeller. Jeg bestilte et skjermkort derifra på en fredag. På mandagen , tre dager etter kunne jeg hente det på posten Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kan bare anbefale datorbutiken. Tar gjerne litt tid før du får varene, men til de prisene deres klarer jeg å vente 2-3 dager ekstra i forhold til komplett/psdata! Har handla der noen ganger og hatt en retursak som ordna seg til det beste, ok sørvis! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 20:23, DFN skrev:Har handla der noen ganger og hatt en retursak som ordna seg til det beste, ok sørvis! Jeg har også en retursak der akkurat nå, men jeg har enda ikke fått tilbake pengene(ikke at det har gått så lang tid). Hvor lang tid tok det før du fikk tilbake pengene? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Vil dere virkelig anbefale en ferdig PC fra multicom eller datorbutikken. Har tenkt litt på en av de til multicom, men det er mye billigere å bygge selv. Det er ikke så mye ekstremt bra i de pakkene deres heller. Bygg selv. Lenke til kommentar
tepose Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 kjøper jo ikke ferdige pc`r på datorbutiken da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå