Howard Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Shuttle har lansert en SFF-boks basert på Intel 945G-brikkesettet. Boksen kommer med støtte for Pentium D 800-serien med doble kjerner. Les mer Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Noen her som har peiling på når Shuttle kommer med en ny boks for socket 939? Jeg kontaktet de om en løsning på et problem som har oppstått. Passive kjølere får ikke plass i SN25P siden de tar så stor plass på baksiden av skjermkortet. De sa da at det kommer til å bli fikset i neste versjon. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Noen her som har peiling på når Shuttle kommer med en ny boks for socket 939? Jeg kontaktet de om en løsning på et problem som har oppstått. Passive kjølere får ikke plass i SN25P siden de tar så stor plass på baksiden av skjermkortet. De sa da at det kommer til å bli fikset i neste versjon. Hvilke passive kjølere er det snakk om? Har testa et par passivt kjølte 6600GT i P chassis uten problemer jeg. SN25P har så og si ingen mangler som jeg kan se, drømmeboksen det jo Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg hadde tenkt på å sette i et Gigabyte GeForce 6600GT, men en erfaring i prisguiden sier at det ikke er plass. Hvilke kort er det du har prøvd i boksen? For å ikke spore helt av, er det flott hvis du legger svaret ditt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434504&hl= Endret 22. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Lurte på hvordan er det med støyen på denne og SN25P, er det noen som har erfaringer? Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå