Lurifaksen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 VG gnir det inn: En enorm varme har lagt seg over Europa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 VG gnir det inn: En enorm varme har lagt seg over Europa ENGLAND: En liten gutt ser på to kvinner som avkjøler føttene sine i en fontene i Birmingham. Foto: EPA To kvinner? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har vært knall her i Risør idag ihvertfall. Men uansett så drar forumet medlemet FrenChie og jeg til Frankrike til Fredag, blir der i 3 uker. Det blir herlig. edit : Skurupu, nå må du slutte og være så kresen. Endret 22. juni 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Meteorologer i England venter en hetebølge med store mengder røyk og tåke. De farlige forholdene ventes å vare fram til lørdag, melder NTB. Hvorfor kommer det røyk da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 VG gnir det inn: En enorm varme har lagt seg over Europa Reiser om under 4 timer :!: blir det noe MINDRE enn hetebølge blir jeg skuffet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Da har det vel regnet i hele natt her i Bergen. Og det ser ikke ut som det skal bli bedre utover dagen heller. Men akkurat nå gjør det ikke så alt for masse om været ikke tillater meg å gå ut, tror det kan bli vanskelig å holde skikkelige samtaler med folk de nærmeste dagene (update kommer sikkert senere). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Det er ca. 23 grader her i Skien. Liten bris da.. Er meldt bra hele denne uken, og varmen stiger heldigvis. Fra juli er det meldt veldig varmt, faktisk historiens varmeste sommer snakka de om. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I Bergen har det regnet/yret i heeeele dag. ...og det stopper ikke heller. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I Bergen har det regnet/yret i heeeele dag. ...og det stopper ikke heller. Shitt fokk i helvette! Det regner som faen nå i Bergen, og det stopper nok ikke til bålbrenningen begynner. Får gå ut og montere opp noen pressenniger som folk kan sitte under ikveld. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Sinnsykt varmt i Oslo-området nå. Høyeste temperatur målt i skyggen: 26º. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Her er det supervær. Blå himmel, varmt og en kjølende vind. Var akkurat og badet i "Fossen" for de som er lokalkjent Her= Sandnes omtrent Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg som bor i Kongsberg er vist heldig. Varmeste stedet i Norge noen ganger denna uka *Gå å se på gradestokken* 26.7 i skyggen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har vært knall her i Risør idag ihvertfall. Men uansett så drar forumet medlemet FrenChie og jeg til Frankrike til Fredag, blir der i 3 uker. Det blir herlig. edit : Skurupu, nå må du slutte og være så kresen. Det er ikke det at jeg er kresen. Det er mer det at jeg er ganske sikker på at den greia til venstre der er en mann. Det er forresten 24,5 grader i skyggen. ALT for varmt. Jeg trenger litt vind. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 16 grader og overskyet/oppholdsvær i Trondheim. Ganske fornøyd med dagens vær, håper det holder seg til kvelden. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har aldri vært med på dårligere vær og temperaturer en sommer enn dette? Er det bare på Vestlandet det er slik? All driten kjem frå vest seier eit ordtak. Jeg bor mellom Vest og Øst det er alltid slik at når det er fint på Østlandet får vi drit været fra Vestlandet og omvendt. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 28 grader i skyggen her Passer meg ganske godt at en sånn dag faller på min fridag. Eneste grunnen til at jeg nå sitter og skriver på forumet er at det ble så varmt å sitte ute at jeg måtte ha en avkjølingspause. *gni det inn* hehe. Men tips til alle som ligger ute: Få noen andre til å smøre deg på ryggen! Jeg kan se avtrykk av hendene mine på ryggen min nå (skillet mellom der jeg kom til og der jeg ikke kom til) Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har gitt opp håpet om godt vær, prøver heller å ignorer det. Gå ute i t shirt i regnet, grille i regnet å andre sommerting. Driter været i deg så drit tilbake. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I dag har det vært 28 grader i skyggen, jeg har badet og kjørt båt, og det har vært sol hele dagen, og det er meldt mere bra vær fremover Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 i dag har det vært nydelig vær med stor N her på Hommersåk ved Sandnes. Rett å slett vanskelig å spille bra på volleyball-banen pga. varmen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 tror vi målte 27 grader eller noe her jeg bor satt i bilen fra glattkjøringen, var 23-26 varmegrader ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå