Gå til innhold

Blir det ikke sommer i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bergen her og.

Nå må dere ikek jinxe det. Dere vet hvor for t været kan skifte her...

Blir det bare pitte litt varmere kan jeg gjøre verdig båten og sette den på vannet.

Jeg bor rett ved et nydelg badevann ute på askøy som folk allerede bader mye i... Forstå det den som kan, det er garantert ikke over 10 grader i vannet!

Lenke til kommentar
På med sydvestene, Bergenservenner!

Høhø, glem det :p

Solen skinner nå her i Bergen nå! :D Var på vei hjem fra skolen (siste skoledag i dag), og idet solen tittet frem for første gang kommer det også en digg sang på mp3-spilleren min. Måtte trekke på smilebåndet da og er i skikkelig godt humør nå, selv om det var litt kaldt og tåkete på utendørs avslutning.

*Håpe solen blir*

Lenke til kommentar
På med sydvestene, Bergenservenner!

Høhø, glem det :p

Solen skinner nå her i Bergen nå! :D Var på vei hjem fra skolen (siste skoledag i dag), og idet solen tittet frem for første gang kommer det også en digg sang på mp3-spilleren min. Måtte trekke på smilebåndet da og er i skikkelig godt humør nå, selv om det var litt kaldt og tåkete på utendørs avslutning.

*Håpe solen blir*

Den måtte bare hvile litt på veien mot sørlandet. ^^

Lenke til kommentar
Her har det vært sommervær flere dager i strekk. Jeg har til og med funnet frem shortsen, og sitter med vinduet åpent hele døgnet.

Jeg går i skjørt, uten undertøy, og i bare singletter. Så her er sommeren på veldig fin glid :D

Jeg elsker sommeren, den er så fiiiin.

Lenke til kommentar
Her har det vært sommervær flere dager i strekk. Jeg har til og med funnet frem shortsen, og sitter med vinduet åpent hele døgnet.

Jeg går i skjørt, uten undertøy, og i bare singletter. Så her er sommeren på veldig fin glid :D

Jeg elsker sommeren, den er så fiiiin.

Er såpass, ja. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...