Phone Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Bergen her. Var nettopp og klippet plenen, så ganske bra ut. Hørte på værmeldingen i går at det skulle bli bra senere på dagen i dag. Ser at det er flere båter i nordåsen . Må ut i båt i dag! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Bergen her og. Nå må dere ikek jinxe det. Dere vet hvor for t været kan skifte her... Blir det bare pitte litt varmere kan jeg gjøre verdig båten og sette den på vannet. Jeg bor rett ved et nydelg badevann ute på askøy som folk allerede bader mye i... Forstå det den som kan, det er garantert ikke over 10 grader i vannet! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Finfint vær her . Sitter og svetter, dessverre også om natta Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå er det DIGG vær ute! varmt vær, halvkjølig vind, sol og skyer Lenke til kommentar
r Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 På med sydvestene, Bergenservenner! Høhø, glem det Solen skinner nå her i Bergen nå! Var på vei hjem fra skolen (siste skoledag i dag), og idet solen tittet frem for første gang kommer det også en digg sang på mp3-spilleren min. Måtte trekke på smilebåndet da og er i skikkelig godt humør nå, selv om det var litt kaldt og tåkete på utendørs avslutning. *Håpe solen blir* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Været her på Brøttum er fantastisk i dag, burde egentlig sjekke om Mjøsa er så kald som jeg frykter i kveld Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Solen skinte her isted men ikke nok til at eg legger meg ned i den klissvåte gresset/gjørmet. Jaja blir sikkert noe fisketur snart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sola skinner og livet er herlig. Er iallefall sånn her. Det er 26 grader i sola og nydelig ute. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 WOHO! Nå begynner det faktisk å nærme seg! 17 grader og ganske mye sol her nå! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ikke finevær her nei.. Har nettopp hatt troperegn og div. stormer! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) i dag på stord hvar det fint vær 25 grader og sol. deiligt og ligge og sole seg og lese gamle donald :-) Endret 22. juni 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 På med sydvestene, Bergenservenner! Høhø, glem det Solen skinner nå her i Bergen nå! Var på vei hjem fra skolen (siste skoledag i dag), og idet solen tittet frem for første gang kommer det også en digg sang på mp3-spilleren min. Måtte trekke på smilebåndet da og er i skikkelig godt humør nå, selv om det var litt kaldt og tåkete på utendørs avslutning. *Håpe solen blir* Den måtte bare hvile litt på veien mot sørlandet. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Den måtte bare hvile litt på veien mot sørlandet. ^^ Sånt er bare morsomt hvis det ikke stemmer. Damn you, Bergen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Her har det vært sommervær flere dager i strekk. Jeg har til og med funnet frem shortsen, og sitter med vinduet åpent hele døgnet. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Her har det vært sommervær flere dager i strekk. Jeg har til og med funnet frem shortsen, og sitter med vinduet åpent hele døgnet. Jeg går i skjørt, uten undertøy, og i bare singletter. Så her er sommeren på veldig fin glid Jeg elsker sommeren, den er så fiiiin. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ikke så varmt at det er et problem, men akuratt perfekt synest jeg, var litt sol i dag. Men det var også overskyet i formiddag. *håper på digg vær i morgen* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Går litt opp og ned. Var ganske kaldt idag, men veldig varmt i de siste dagene. Vest-agder Lenke til kommentar
all right Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det står dårlig til i Stavanger for tiden. Vil ikke akuratt kalle dette sommer ferie. Men det blir nok fint vær i august skal dere se! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Her har det vært sommervær flere dager i strekk. Jeg har til og med funnet frem shortsen, og sitter med vinduet åpent hele døgnet. Jeg går i skjørt, uten undertøy, og i bare singletter. Så her er sommeren på veldig fin glid Jeg elsker sommeren, den er så fiiiin. Er såpass, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå