Gå til innhold

Blir det ikke sommer i år?

Anbefalte innlegg

Seriøst - hva skjer? Det er 22. juni, og jeg har fremdeles ikke opplevd kombinasjonen 20 grader og sol - siden April (som for såvidt er ganske utrolig i seg selv)!

Har aldri vært med på dårligere vær og temperaturer en sommer enn dette? Er det bare på Vestlandet det er slik?

Er jo helt ufattelig tragisk med tanke på at det er snart høst igjen. Eneste lyspunktet om høsten/vinteren er at det er snart sommer. Det var i alle fall et lyspunkt før... :hmm:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, vi kan godt bytte. Sliter voldtsomt med å sove om nettene grunnet høy varme. Om dagen blir det til at jeg sitter i kun shorts for å ikke renne bort. Fotball er supertungt å spille nå fordi det rett og slett er for varmt.

Kan faktisk ikke huske å ha sett en sky på 4-5 dager jeg nå. Greit at det er varmt, men jeg skulle gjerne delt på varmen med resten av landet også for en gangs skyld :hm:

Lenke til kommentar

Nå ser det faktisk ut til at det blir sånn passe fint vær i Bergen. Fremdeles mye skyer, men solen titter frem stadig vekk, og det blåser ikke så mye. Synd jeg må bruke store deler av dagen til å male gjerde :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...