Lurifaksen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Seriøst - hva skjer? Det er 22. juni, og jeg har fremdeles ikke opplevd kombinasjonen 20 grader og sol - siden April (som for såvidt er ganske utrolig i seg selv)! Har aldri vært med på dårligere vær og temperaturer en sommer enn dette? Er det bare på Vestlandet det er slik? Er jo helt ufattelig tragisk med tanke på at det er snart høst igjen. Eneste lyspunktet om høsten/vinteren er at det er snart sommer. Det var i alle fall et lyspunkt før... Endret 22. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sol og fint vær her akkurat nå. Varmt og deilig. Kunne gjerne vært litt kjøligere, da det er håpløst å få sove i denne varmen. Her = Drammen, btw. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Var 20 grader her for noen dager siden. Sortland i Nord-Norge. Sommeren er her.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det har vært helt jævlig ja men laksefiskerne jubler sikkert. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hihi, jeg liker det, slik at jeg slipper å ergre meg over at jeg sitter på jobb hver dag, mens alle andre nyter finværet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Glad jeg skal til syden i år. Mistenker at det ikke blir finvær før i august. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Siden du ikke lurte på det: Kan informere om at det er 21 grader og enkelte skydotter i Osloområdet Blir nok litt varmere utover dagen, så jeg skal klare meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er nok bare gudsforlatte Bergen det gjelder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er nok bare gudsforlatte Bergen det gjelder. Ikke kult å komme hjem til møkkavær. Har ikke sett solen siden fredag. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Trondheim: Opphold, overskyet - 15º. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Uff, vi kan godt bytte. Sliter voldtsomt med å sove om nettene grunnet høy varme. Om dagen blir det til at jeg sitter i kun shorts for å ikke renne bort. Fotball er supertungt å spille nå fordi det rett og slett er for varmt. Kan faktisk ikke huske å ha sett en sky på 4-5 dager jeg nå. Greit at det er varmt, men jeg skulle gjerne delt på varmen med resten av landet også for en gangs skyld Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *snip* Hvor i Afrika er det du ferierer? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Glemte nesten å si det. Er rett utenfor Drammen edit: Nå ser jeg faktisk skyer utenfor her, men solen skinner som bare det fortsatt. Endret 22. juni 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *Gå til vinduet for å sjekke* Var fint her, var litt gråe skyer mot sjøen, men vet ikke hvor varm det er, har ikke gradestokk i nærheten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Været er knall her i dag òg. Så, jeg skal bevege meg ut litt, lese avisen for første gang på lenge nå. Har alltid pleid å ta den på skolen, men ikke i de siste ukene. På med sydvestene, Bergenservenner! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har jo vært passelig varm flere dager nå her da Endret 22. juni 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Trondheim: Opphold, overskyet - 15º. Beste været på et par dager det da. Har hatt EN sommerdag i Trondheim, var 24 grader og sol på søndagen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå ser det faktisk ut til at det blir sånn passe fint vær i Bergen. Fremdeles mye skyer, men solen titter frem stadig vekk, og det blåser ikke så mye. Synd jeg må bruke store deler av dagen til å male gjerde :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå