el_cash Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jeg er ute etter en ny musematte til mine logitech mx-mus, har en gammel mx-500 og en litt nyere mx-510. begge musene er greie nok, men trenger som sagt en allright musematte som skal oppfylle følgende krav: * stillegående - vil ikke ha en støyende matte. * glatt - liker minst mulig friksjon * snill med håndleddet - bør ikke lage gnagesår... så; hva anbefales ut fra kriteriene ovenfor? kan legge til at den heller ikke bør være alt for gedigen, qpad xxxl blir litt i største laget, selv om den ellers ser bra ut.. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 QPAD vil nok tilfredstille alle de behovene og kriteriene du har stilt Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 qpad highsense er den som passer meg best i størrelse, men jeg kan strekke meg til qpad midsense i verste fall. problemet er at disse ikke er all verdens glatte, er de vel? har forstått det slik at disse ikke gir like god glid som qpad lowsense - som blir alt for stor for meg... korrekt? eller er det andre matter jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Steelpad S&S har vel kommet best ut av samtlige tester. (og ja, er meget fornøyd med min S&S selv ) Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 hva er fordelene til steelpad s&s fremfor qpad highsense? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Alle Q-Pad's har samme overflate. Det er _kun_ størrelsen som er forskjellig. Kul signatur, el_cash Særlig etter å ha sett "Gjøkeredet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå