tørrfisk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg syns man burde få et system hvor man kan huke av for at man ikke vil følge med på en tråd lenger. Er irriterende å måtte gå inn på en tråd man aldri er aktiv i lenger hver eneste dag for å merke den som lest. Kunne dette ordnes? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kontrollpanel -> Abonnementer -> Vis emner -> hak av boksene til trådene du vil avslutte abonnementet på -> Avslutt abonnement. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det ikke snakk om de som dukker opp når man trykker på "Mine Innlegg"? Der vil ihvertfall jeg gjerne få fjernet noen hvis noen vet hvordan man kan gjøre det og gidder å fortelle. Det går ikke ved å gjøre slik du skrev Opus. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Det stemmer tonio. Tråder som "Favorittsang" "Vil du ha ny avatar?" osv som oppdateres flere ganger daglig hadde det vært veldig bra å få bort fra mne innlegg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Enig med tørrfisk og Tonio, en slik funskjon hadde jeg satt stor pris på. Mener å huske at det ble sagt noe om at noe slikt kanskje kommer til neste forumversjon, stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 En slik funksjon hadde vært kjempekjekk ja. Tenker på de mange udødelige trådene i OT-Baren som man var så uheldig å svare på en gang :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg