danielsn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kom plutselig til å tenke på om det var noen forumbrukere som bodde rundt hønefoss. Er det noen som gjør det? Selv bor jeg på Jevnaker Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tja... Ikke så langt unna ihvertfall, på Brandbu - Hadeland Så Hønefoss er bare et steinkast unna Jevnaker er jeg både titt og ofte.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Flott att det er noen som bor i nerheten her da, har bare gått med en førlse på at det bare er jeg som er hw-medlem her i distriktet;) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg bor i Hønefoss, det gjør Sub-Lock også. Edit: Og selvfølgelig min bror, MaxTiger. Endret 22. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Laget mitt slo jenvaker 1-5 i fotball...måtte bare nevne det Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tja... Ikke så langt unna ihvertfall, på Brandbu - Hadeland Så Hønefoss er bare et steinkast unna Jevnaker er jeg både titt og ofte.. Hey! Ser at du er -86 modell... jeg gikk på solvang skole i første klasse og barnehagen... Så hvis du gikk der da og, så har vi sikkert gått i samme klasse *lol* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Bor på Sokna, og flytter til Hønefoss i løpet av sommern! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Utrolig gøyalt å se at det faktis er noen som bor i nerheten Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Utrolig gøyalt å se at det faktis er noen som bor i nerheten Jada, og hvilken skole går du på? Veienmarka? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Laget mitt slo jenvaker 1-5 i fotball...måtte bare nevne det hvilke aldersgruppe spiller du i da? Kanskje det er noen kjenforlk du (og laget ditt) slo Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Utrolig gøyalt å se at det faktis er noen som bor i nerheten Jada, og hvilken skole går du på? Veienmarka? Jevnaker ungdomskole Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jasså, det finne innfødte hadelendinger her. Endret 23. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tja... Ikke så langt unna ihvertfall, på Brandbu - Hadeland Så Hønefoss er bare et steinkast unna Jevnaker er jeg både titt og ofte.. Hey! Ser at du er -86 modell... jeg gikk på solvang skole i første klasse og barnehagen... Så hvis du gikk der da og, så har vi sikkert gått i samme klasse *lol* Jeg gikk i Augedal barnehage og Fredheim Barneskole, videre til BUS og RVS før jeg gikk på DVS Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Laget mitt slo jenvaker 1-5 i fotball...måtte bare nevne det hvilke aldersgruppe spiller du i da? Kanskje det er noen kjenforlk du (og laget ditt) slo g14 vi Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Laget mitt slo jenvaker 1-5 i fotball...måtte bare nevne det hvilke aldersgruppe spiller du i da? Kanskje det er noen kjenforlk du (og laget ditt) slo g14 vi Da slå dere nol de på alderstrinnet mitt (tror jeg) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bor på Sokna, og flytter til Hønefoss i løpet av sommern! For et sammentreff, det skal jeg også Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bor på Sokna, og flytter til Hønefoss i løpet av sommern! For et sammentreff, det skal jeg også Næmen! Hva er sjansene for et slikt sammentreff? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bor i Hole.... Er rett ved siden av da;) Laget mitt slo jenvaker 1-5 i fotball...måtte bare nevne det Da kan jo jeg nevne at laget vårt (ILH G16) slo jevnaker 0-6... Hehe.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Siden det er så mange i nerheten, kanskje vi skulle møtes en dag? Finne på ett eller ana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå