Espen K Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har i kveld ved flere anledninger prøvd å komme inn på siden til mpx, men får bare siden kan ikke vises. Er mpx borte eller er det noe tull med siden Skulle sjekket om de snart får ut fingeren og får sendt meg en BenQ DVDbrenner i retur for min ødelagte som jeg sendte i retur for ca 10 dager siden Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Virker ikke her heller. Kanskje de oppgraderer serveren. Lenke til kommentar
H_S Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har jo vært nede ganske lenge da, plus merkelig tid å holde på med oppgradering (jeg har ikke fått tak i siden før 21.00) Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Høres rart ut, ja. Kanskje de har gått konkurs i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De har ikke gått konkurs, men det står dårlig til med økonomien, og de har derfor kuttet ut nettsidene for å spare penger. Lenke til kommentar
H_S Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) He he... høres ut som en bra foretningsplan for en webshop 05.30 nå er de tilbake igjen......... Endret 22. juni 2005 av H_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå