Playmofetish Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har overtatt min fars gamle PowerMac G4, da han har kjøpt seg en 2x2,3GHz G5. G4 867MHz 640MB RAM 60GB + 80GB SuperDrive (1x eller 2x på DVD-R eller DVD+R) Lagt inn Tiger Så lurte jeg på om jeg f.eks kunne flytte over min NEC ND-2510 uten problemer? I teorien er det jo et standard optisk IDE-drev, så sånn sett skulle det vel passe. Men er det noen som har gjort en lignende operasjon selv, og vet om det fysisk er mulig? Det er jo ingen utløserknapp på PowerMacen, bare utløser på tastatur.. Det er forresten denne: Om noen samtidig visste om gode Mac-sider med nyttig freeware og lignende, hadde det vært kjempeflott! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har overtatt min fars gamle PowerMac G4, da han har kjøpt seg en 2x2,3GHz G5. G4 867MHz 640MB RAM 60GB + 80GB SuperDrive (1x eller 2x på DVD-R eller DVD+R) Lagt inn Tiger Så lurte jeg på om jeg f.eks kunne flytte over min NEC ND-2510 uten problemer? I teorien er det jo et standard optisk IDE-drev, så sånn sett skulle det vel passe. Men er det noen som har gjort en lignende operasjon selv, og vet om det fysisk er mulig? Det er jo ingen utløserknapp på PowerMacen, bare utløser på tastatur.. Det er forresten denne: Om noen samtidig visste om gode Mac-sider med nyttig freeware og lignende, hadde det vært kjempeflott! Men er det noen som har gjort en lignende operasjon selv, og vet om det fysisk er mulig? Det er jo ingen utløserknapp på PowerMacen, bare utløser på tastatur.. Du har et lite hull du kan stikke en binders for løse ut platen, du trykker da på utløser knappen på cd-r. Det er bare å skru opp maskina og putte inn dvd-brenner, du finner fort ut om det går eller ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå