enternamehere Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har planer om å kjøpe tundra 1559p, og tenkte i den forbindelse at det hadde vært greit å høre andres erfaringer med den! Alt som er knyttet til 1559 er interessant! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Se testen HW har foretatt, så er det ikke sikkert du vurderer denne lengre. hehe. hvis støy er en uting for deg.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har den! Er SUPER i spill og sinnsykt rask i alt, det ENESTE å utsette på den er bittelitt støy, jeg hadde veldig uflaks så hadde noen feil på min, jeg sendte den til pc data sist torsdag og får den tilbake i morgen, så dette er en maskin jeg absolutt anbefaler! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hett tips: hvis du vil se åssen den ser ut, så må du sjekke ut 1558 kabinettene. stygge som bare faan. jeg sendte min tilbake til PSData før jeg pakked den opp, da jeg heldigvis hadde fått nyss om at den ikke så ut som på bildet på PSData. Sitter nå med en heftig PowerBook, som er bedre enn 1559'en på alle områder unntatt spill, men spill har jeg ikke testet enda Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Har sett på testen her på hardware, og de minusene som var der, er ikke akkurat det jeg bryr meg mest om... - Kontinuerlig viftestøy (er vant med en bråkete stasjonær uansett:D) - Mykt tastatur som bråker (litt dumt kanskje?) - Lavere klokket grafikkbrikke enn konkurrentene (hva kan man forvente til den prisen?) - Ikke infrarød eller Bluetooth (ikke nødvendig for meg) - Programvarebaserte ekstraknapper (hmmm) - Ingen docking-løsning (hadde jeg ikke kjøpt uansett) - Mangler DVI (bare å bruke adapter`, er det ikke?) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er svært fornøyd med min maskin, fungerer utmerket i spill! Som sagt så støyer den litt, men det gjør ingen verdens ting for meg. Og du får utrolig mye for penga.. I motsetning til Hubman, så synest jeg maskinen ser svært flott ut Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Halla Driver og vurderer den samme sjøl, hører bare at folk klager over støyen. Hvor sjenerende er egentlig den, og går det ikke an å styre den med et sånt program? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Man hører maskinen veldig godt.., av og til "piper" den litt. Jeg synest at det er helt ok.. Det er ikke SÅ fælt, stasjonær er mye verre.. Anbefales!!! Endret 22. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hmm, det er jo et lite minus det, men pr. nå ser jeg ingen andre bedre alternativer til 12 store, hvis det fins vel jeg svært gjerne høre!!! Endret 22. juni 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Spander 3000 til, så får du en 12" PowerBook Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 3000 for mye det vett, mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå