Feynman Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har nylig kjøpt nytt kabinett. I det gamle stod det en vifte i fronten inni en egen boks, på det nye var det allerede en vifte her. Så jeg tenkte å plassere den gamle viften bakerst. Det var huller der til skruer, og hull i viften også, men ikke med gjenger. Ser for meg da to løsninger; enten gummiplugger som settes inn i hullene, eller en strue med så brede gjenger at de graver seg inn i plasten på viften. Ingenting av dette fulgte med verken viften eller kabinettet. Skulle det ha vært med? Bruker for øyeblikket en midlertidig løsning med litt store skruer til husbruk og sånne plastdingser man putter inn i murvegger for å feste skruer. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Riktig observert, til vifter brukes enten skruer med grove gjenger (vanligst) eller skrue og mutter. (zalman har en installasjon kan man vel kalle det der det blir brukt siden det er lettest der) Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Hvor kjøper man skruene da? Clas, eller finnes det noe mer raffinert? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) * dobbel * Endret 21. juni 2005 av Feynman Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Du finner sånne på Clas mener jeg, mulig det er i sånne "sett" med mange forskjellig skruer Fås også på microplex og andre nettbutikker, men det blir veldig dyrt med frakta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå