stinger82 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe nytt: HK, CPU, RAM, SKJERMKORT og STRØMFORSYNING. Noen som har lyst og komme med forslag til komplett pakke? Har tenkt å bruke 10-11000 på disse delene.. Har en P-4 2.8 nå, men tenker på og gå over til AMD.. Så visst dere har lyst og hjelpe meg litt på vei, med å skreddersy pc med 939 basert hk så takker jeg for hjelpen #topic endret av moderator# Endret 22. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Flyttes fra annet om hardware til kjøpshjelp Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Lurer litt på det samme, oppgradering til AMD 64 system... Jeg har allerde investert litt penger, blant annet i en ny psu fra Mist, 500w, holder til det meste og er så stillegående at jeg noen ganger lurer litt... Den finner du her Men, nå trenger du brått flere deler.. Titt gjennom flere poster også, når det gjelder hk bør du finne et hk med støtte for ncq, sata2, du må finne ut om du vil ha Sli eller ikke, og om du vil ha ekstern lyd, eller integrert på hk.. Harddisk er det flere alternativer, med sataII og ncq må du velge mellom samsung, Western Digital, og hitachi... Sjekk prisguiden her på hw.no, den ligger som et faneblad øverst på siden... Fungerer ganske fint til å søke rundt etter flere alternativer innenfor en type del.. Jeg ville gått for 3200+ eller 3500+, Venice, de er stabile og gode.. Minne ville jeg gått for OCZ, Kingston evt Corsair, minst 1024 mb, men det holder for de fleste.. Jeg ville nok også gått for minst pc3200, helst enda raskere. Jeg tror jeg kommer til å legge meg på disse OZC Golden Edition.. Skjermkortet blir nok der du må legge mest penger, så avhengig av hva du har valgt av HK blir det Pci-e eller AGP, gå for Pci-e om du vil ha et system du kan oppgradere del for del i fremtiden.. X800 XT eller et annet kort kommer jeg til å gå for.. Får du penger til overs her, så kjøp en dyrer prosessor, kan legge litt mer i harddisken, en større disk i tillegg, litt mere penger til minnet.. Og, legg så alt av lommepenger, matpenger og slik i skjermkkortet og kjøp det dyreste du finner.. Gainward har gode, ferdig overklokka Nvidia kort... Golden Sample heter de.. Så kjøper du BF2 og koser deg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå