uro Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) er det noen som veit hvordan man midstiller Cutenews?? Jeg har laga en side og syntes det ser så kornez ut når cutnews står på den ene siden! og smila mine er fuck noen som veit hvordan man fikser det?? På forhånd takk for alle svar. Endret 21. juni 2005 av uro Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke peiling på hva du snakker om. Du må gi oss lenka. Søk etter "midtstilling" på forumet, og du finner det du bil. Midtstilling gjøres via margin: 0 auto; og text-align: center (for IE ). Du må lese mer om det først. Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke peiling på hva du snakker om. Du må gi oss lenka. Søk etter "midtstilling" på forumet, og du finner det du bil. Midtstilling gjøres via margin: 0 auto; og text-align: center (for IE ). Du må lese mer om det først. her har du lenken til Cutenews Hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke peiling på hva du snakker om. Du må gi oss lenka. Søk etter "midtstilling" på forumet, og du finner det du bil. Midtstilling gjøres via margin: 0 auto; og text-align: center (for IE ). Du må lese mer om det først. her har du lenken til Cutenews Hvis det var det du mente. Var nok ikke helt det jeg mente. Vet godt hva cutenews er (hvorfor ikke Aj-fork?) Jeg mente lenka til sida DI. Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke peiling på hva du snakker om. Du må gi oss lenka. Søk etter "midtstilling" på forumet, og du finner det du bil. Midtstilling gjøres via margin: 0 auto; og text-align: center (for IE ). Du må lese mer om det først. her har du lenken til Cutenews Hvis det var det du mente. Var nok ikke helt det jeg mente. Vet godt hva cutenews er (hvorfor ikke Aj-fork?) Jeg mente lenka til sida DI. oki, sorry den skal du få se Siden cutenews'en min ligger under nyheter. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det jeg har lyst til å si er at du bare skal slenge på <center> rundt hele pakka Eller bare align: center på tabellen. For dette er noe av det værste jeg har sett av sider som har blitt lagt ut på WDS. Sorry dude. Du skal ikke bruke <center> eller align: center. DU kunne i midlertid plassert alt av innhold i en <div> satt egenskapene margin: 0 auto; og text-align: center på body.. /* CSS */ body { text-align: center; } div#wrapper { margin: 0 auto; } p { text-align: left; /*Gjær slik at ikke tekst eller paragrafer blir midstillt*/ } <body> <div id="wrapper"> <!-- Masse innhold her -_> </div> </body> Les mer om sentrering her. Les mer om hvordan du setter sammen en side på htmldog.com. Evt spør om hjelp her på forumet. Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Sier bare dette jeg: koden er det FrontPage som står for, jeg slengte bare sammen en side, gadd ikke skrive den selv. Eneste ikke FrontPage ville hjelpe meg med var og sentrere Cutenews. PS dette er liksom side nr 2 jeg lager da så har liksom ikke regnet med at den skulle bli for proff. Og foresten ikke slemt ment men tviler på at din side nr 2 var så mye bedre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Sier bare dette jeg: koden er det FrontPage som står for, jeg slengte bare sammen en side, gadd ikke skrive den selv. Eneste ikke FrontPage ville hjelpe meg med var og sentrere Cutenews. PS dette er liksom side nr 2 jeg lager da så har liksom ikke regnet med at den skulle bli for proff. Og foresten ikke slemt ment men tviler på at din side nr 2 var så mye bedre. Den var ikke det nei Men, den var jo fæl den også.. PS: Skjønner ikke hvorfor folk bruker disse "...:::" når de lager sin første side. Det er ikke pent Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Sier bare dette jeg: koden er det FrontPage som står for, jeg slengte bare sammen en side, gadd ikke skrive den selv. Eneste ikke FrontPage ville hjelpe meg med var og sentrere Cutenews. PS dette er liksom side nr 2 jeg lager da så har liksom ikke regnet med at den skulle bli for proff. Og foresten ikke slemt ment men tviler på at din side nr 2 var så mye bedre. Den var ikke det nei Men, den var jo fæl den også.. PS: Skjønner ikke hvorfor folk bruker disse "...:::" når de lager sin første side. Det er ikke pent Det ser liksom så fint ut Da får man liksom oppmerksomhet rundt det som står der Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Sier bare dette jeg: koden er det FrontPage som står for, jeg slengte bare sammen en side, gadd ikke skrive den selv. Eneste ikke FrontPage ville hjelpe meg med var og sentrere Cutenews. PS dette er liksom side nr 2 jeg lager da så har liksom ikke regnet med at den skulle bli for proff. Og foresten ikke slemt ment men tviler på at din side nr 2 var så mye bedre. Den var ikke det nei Men, den var jo fæl den også.. PS: Skjønner ikke hvorfor folk bruker disse "...:::" når de lager sin første side. Det er ikke pent Det ser liksom så fint ut Da får man liksom oppmerksomhet rundt det som står der Det er en tittel, ikke en reklame midt i Bergen sentrum Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det der var ille altså... Tror faktisk jeg bare vil ambefale å slenge en <center> rundt hele, skaden har allerede skjedd :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå