JKJK Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Skal bytte ut Accesspoint og pcmcia wlan kort. Sitter med slackware, og nå må jeg bruke ndiswrapper for å få mitt asus wl-100g til å virke på 2.6 kjerne, men det funker jo ikke med airsnort osv. Så jeg har hørt rykter om at orinoco kort funker rimelig fett i linux, så jeg lurer på hvilket ett jeg skal gå for. dette eller dette. Hovedpoenget er mest mulig fleksibilitet i linux. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har 'b'-kortet. Det funker knall med orinico_cs-modulene. Det andre kortet trenger du ikke mm. du er avhengig av større hastigheter enn 11Mbps og avasert kryptering. Lenke til kommentar
franksun Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har et jeg og, men iwlist funker ikke med det... kjedlig Lenke til kommentar
ratix Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har et jeg og, men iwlist funker ikke med det... kjedlig Du må ha den nyeste driveren fra http://www.nongnu.org/orinoco/ . Den virker, men klarer uheldigvis å skape panikk hos kernelen etter et minutt med nett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fungerer fint her, ikke noe kernelpanikk enda. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Da har jeg bestilt et gold-kort (ikke combi). Håper på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå