Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Denne beskjeden får jeg om jeg prøver å koble meg til hw.no Hvorfor kommer jeg ikke innpå hw.no ? Endret 21. juni 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Samme her. Alle hovedsidene er nede inkludert prisguide. Eneste er forumet som er oppe. Dessuten ser det er noe kluss med at linker ikke er der de burde være. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Nå virker ting litt bedre, selv om det ikker ser helt normalt ut. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg kommer heller ikke inn Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hvor mange samtidige brukere takler hw.no egentlig? Får ofte opp at det er for mye trafikk.. EDIT: fikk forøvrig samme melding som dere beskriver ovenfor litt tidligere i dag, men ikke nå mer.. Endret 21. juni 2005 av :chribruu Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Kan det ha noe med dette å gjøre ?.` Hmm..noe som er gått galt på server-oppdateringen mon tro ? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vi beklager at HW.no var utilgjengelig en kort periode, det skyldtes en oppdatering av publiseringssystemet. Det er umulig å si noe nøyaktig om hvor mange samtidige brukere HW.no takler, men den eneste tjenesten som lider av for mange brukere er for tiden forumet, som vi jobber med å oppgradere i disse dager. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 En oppgradering av noen veldig sentrale systemer bak fasaden gikk skeis grunnet en uforesett bug. Dette samt litt problemer med å rulle tilbake til tidligere versjon gjorde at vi var nede en liten stund. Dette beklages, men nå skal alt fungere som vanlig. Hvis ikke så bare syt her Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Har helt sikkert noe med dette å gjøre... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432873 Litt i seneste laget Mvh Vegard Endret 21. juni 2005 av vegjoh Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har helt sikkert noe med dette å gjøre...http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4386727 Mvh Vegard Det hadde absolutt ingen ting med det å gjøre nei. Det du referer til var forumvedlikehold, noe som ikke virker inn på resten av nettverkets sider (bortsett fra at man ikke har forum akkurat under vedlikeholdet da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå