Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei I morgen er det siste dagen på skolen, jeg går på VK1. Og jeg og en annen har fått ansvaret for å finne på underholdning i en times tid. Problemet er da at vi ikke har begynt ennå, og vi lurte da på om dere hadde noen forslag til hva vi kan finne på På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Rollespillet: Pervo. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Rollespillet: Pervo. Tja, vet ikke hvordan det funker. Men tror ikke det var noe slikt den urgamle læreren våres hadde i tankene da hun ga oss opppaven. Endret 21. juni 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Underholdning en hel time? Hmm, improvisert standup? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 tikken. Skaff PC'er til alle og en piratversjon av CS Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 MagE sitt forslag er vel best! Men lite aktuelt regner jeg med.. Uansett kan du jo prøve "Nervous", som går ut på at en står i midten å lukker øynene.. Så skal de andre stå i en ring og sakte nærme seg personen i midten til han/hun sier stopp. På den måten kan du teste dine intime grenser på en morsomt måte! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 vi spilte faktisk poker på min siste skoledag, tapte litt for mye penger der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå