Atypic Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) JA, jeg vet det er 12301 emner med dette allerede, men jeg vil gjerne ha hjelp til min spesifikke greie Har tilbud om å kjøpe en Dell Latitude D410 til 7000,- (max specs) eller Dell Inspiron 9300 til 9000,- (også max specs). Vet liksom ikke helt hva jeg får bruk for mest. Jeg skal primært bruke den på lesesaler og i auditorium osv. og den skal transporteres temmelig mye. Ergo hadde en ultraportabel vært snøtt. Men så er det liksom noe i bakhodet som sier "mer kraft = BRA BRA, MÅ HA". Kan noen overbevise meg om det ene eller andre? Hvilken av de to får jeg MEST for? Endret 21. juni 2005 av Atypic Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har du en nogenlunde oppegående stasjonær PC? Hvis ja, så er det den ultraportable som er veien å gå. Eller forresten, den ultraportable er veien å gå uansett En bærbar PC kan ikke erstatte en stasjonær i ytelse, så la en bærbar være nettopp det - bærbar. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, kjøpte nettopp ny stasjonær så det er ikke noe problem... Har fundert mye på problemet, og er ganske sikker på at jeg går for den ultraportable. Det er dog kun XGA-skjerm på denne saken her da, men på 12'' skjerm så er det vel ikke akkurat noe problem... (?) Lenke til kommentar
quack Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Enig med spirograf her.. kjøpte en ECS G900 (17" monster) bærbar, men den er jo ikke bærbar. Som student blir jeg nødt å kjøpe en bærbar til, for ingen gidder drasse 5kg bærbar pc rundt omkring. Får bruke G900en til heavy duty, som en skrivebordserstatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå