adsfiklam Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Er litt irritert over at Word (2003) bruker endel tid på å starte. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå fortere? Btw, dette er bare første gangen jeg åpner programmet etter reboot det går treigt, men siden jeg ofte ikke bruker programmet mer en en gang etter reboot så er det irriterende. Endret 21. juni 2005 av yrjan Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) 1. Gi den globale malen Normal.dot et nytt navn. Kopier eventuelt over gamle autotekstoppføringer, verktøylinjer etc. til den nye Normal.dot etterpå ved hjelp av Verktøy -> Maler og Tillegg -> Assistent. 2. Fjern alle installerte tillegg under Verktøy -> Maler og tillegg -> Maler. 3. Fjern eventuelle maler som ligger i Word sin oppstartsmappe. Plasseringen til denne mappen finner du under Verktøy -> Alternativer -> Filplassering. 4. Fjern muligheten for å starte i Leseoppsett under Verktøy -> Alternativer -> Generelt. Endret 21. juni 2005 av kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå