Gå til innhold

Jeg vil ha ny .....telefon...

Anbefalte innlegg

Heia!

Mine eneste krav er at den har Bluetooth, en noenlunde ok skjerm og en man ikke ser overalt.

Var SÅ nærme å kjøpe 7280 idag, men gadd rett og slett ikke, var så lang kø..

Så tenkte jeg at jeg kunne gå en annen plass å kjøpe D500, men den var ikke på lager.... Noe som gjerne var like greit, da den er vel en type folkemobil...

Pris spiller ingen rolle..

Finn en SCHTIIIILIG telefon til meg!

Jeg kommer nok kanskje til å gå for en 7280, fordi den finnes vel ingen andre helt råe telefoner med blåtann som man ikke ser overalt...

Den nye 8800? til Nokia, er ikke kul...

Noen som kanskje har ett forslag?

NB! Er ikke interessert engang om å høre om SE telefoner, da jeg var en Ericsson fan, men så plutselig skulle alle ha de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NB! Er ikke interessert engang om å høre om SE telefoner, da jeg var en Ericsson fan, men så plutselig skulle alle ha de.

Kanskje litt offtopic men men..

Er kanskje ikke så rart at alle vil ha ericsson telefonene nå.

1. Det er bra kval. på telefonene.

2. Du få det du betaler for.

3. Telefonen er enkel, samtidig som den har mange funksjoner.

Men kanskje litt tynn det der at du ikke vil ha disse pga. alle andre har dem :innocent:

men skal du ha noe som nesten ingen har her i norge må det bli;

LG eller Qtek.

Lenke til kommentar

Siemens S65. ca 1800 kr uten abb. Ikke alle som har den og den har bluetooth. Om den er SCHTIILIG er opp til deg å bestemme. Den har i allefall meget gode taster.

Testa min brors K750i i går og ble helt frelst. En genial telefon. Mp3 spilleren slår min SX1 glatt.

Men så er den kanskje en "folketelefon"?

Lenke til kommentar
Heia!

Mine eneste krav er at den har Bluetooth, en noenlunde ok skjerm og en man ikke ser overalt.

Var SÅ nærme å kjøpe 7280 idag, men gadd rett og slett ikke, var så lang kø..

Så tenkte jeg at jeg kunne gå en annen plass å kjøpe D500, men den var ikke på lager.... Noe som gjerne var like greit, da den er vel en type folkemobil...

Pris spiller ingen rolle..

Finn en SCHTIIIILIG telefon til meg!

Jeg kommer nok kanskje til å gå for en 7280, fordi den finnes vel ingen andre helt råe telefoner med blåtann som man ikke ser overalt...

Den nye 8800? til Nokia, er ikke kul...

Noen som kanskje har ett forslag?

Nokia 6680 har jo BT samt en rekke andre funksjoner, og tror ikke så altfor mange har den ;) Så lenge du er villig til å betale en del :)

Lenke til kommentar

Nokia 7280 er fet, utrolig fet, og jeg anbefaler den på det sterkeste!

Det er ikke mange mobiler som overrasker meg lenger, men denne gjør det. Designet er reMenvolusjonerende, og click-wheelen er unikt, dog ikke 100 % funksjonelt men den gjør nytten. T.o.m laderen er fin og godt designet.

Du sier selv at du ikke skriver så mange meldinger, hvilket er hvis du skal kjøpe denne. Hadde det ikke vært for at jeg tjente mye på å selge den, hadde jeg beholdt den i dag.

Alle snur seg og vil se og røre når du tar den frem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...