b-real Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 For women, it seems, sex is a big turn-off, reveals a brain scanning study. It shows that many areas of the brain switch off during the female orgasm - including those involved with emotion. “At the moment of orgasm, women do not have any emotional feelings,” says Gert Holstege of the University of Groningen in the Netherlands. http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn7548 Jeg viste det...de er hjernedøde Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Unnskyld sticky, men det der er OLD news he he he Lenke til kommentar
PØM Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kanskje gameltnytt, men første gang det er bevist på en skikkelig måte Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Og jeg som venta meg no skikkelig snusk nå! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Og jeg som venta meg no skikkelig snusk nå! jeg også :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Og jeg som venta meg no skikkelig snusk nå! Dårlig emnetittel vettu Skal ha jobben til han/hun som foretar disse testene. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Men fremdeles er det ingen som har teste dette på menn.... Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jo. PS: For mennenes vedkommende gikk det hele så fort at skannemaskinen ikke rakk å få troverdige resultater. Ifølge vg.no da... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Bevismateriale Forøvrig en utrolig morsom film. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå kan de endelig slutte og kalle oss menn (generelt) , for hjernedøde. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Men kan godt være at vi menn er like... Next the team hope to look at what happens to the brain in the minutes after orgasm, as well as in patients with sexual problems. The team has already done a similar study involving 11 men, which revealed far less deactivation during orgasm than in women. However, Holstege says the results are probably unreliable and need to be repeated. The problem is that PET scanners measure activity over two minutes - and in men it is all over in a few seconds. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Så det på forskning.no i dag, faktisk Ganske artig fenomen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 skal søke jobb som prøvekanin,igjennom Aetat vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå