Gå til innhold

Hjelp problemer med CL70

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått æren av å være et av de første som har fått whitebox sin cl70 maskin.

Har hatt maskinen i snart i mnd nå, en flott pc på alle måter. Men jeg har prblemer med batteriet (driverne, eller biosen).

Problemet er at jeg lader pcen til 100% dette har jeg prøvd utallige ganger.

Dagen etter på (ca8-9timer)er pcen kommet ned til 70% uten at den har vært i bruk. Starter jeg pcen 6-7 timer etterpå igjen er den nede på 25%. Har vært i kontakt med Whitebox support og de mener at jeg skal sende inn pcen. Noen jeg ikke ønsker å gjøre, for da for jeg den neppe tilbake på en stund. En annen ting som er feil er at den hele tiden viser at maskinen er på driekte strøm, selv om jeg kun bruker den på batteri. Biosen på pcen er vel kansje den mest enkle jeg har sett. Med ingen muligheter for endringer. Så jeg har en mistanke om at dette må være en bios feil og at den trengs å oppgraders. Har forsøkt å se etter drivere på nette uten hell. Nå har jeg tenkt å drøye den litt da en kamerat av meg får samme pcen snart. Tenkte vi skulle prøve betteriet i hans, tilfelle feilen lå der. Selv om sansyneligheten er kansje =0.

Jeg har installert alle drivere som fulgte med og alt fungerer som det skal.

Utenom batteriet.

Er det noen smarte mennekse der ute som har gode tipse eller har opplevd lignende probleme, pleas hjelp meg:)

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...