Gå til innhold

Noen erfaringer med Zepto 2415W (2215W)?

Gjest Slettet+564654123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+564654123

Jeg lurer på om det er noen som eier eller har hatt erfaring med Znote 2415W (eller den eldre modellen 2215W) fra Zepto, og som kunne tenke seg å skrive noen ord om deres inntrykk av maskinen?

Kvalitet på skjerm og tastatur, støyniva, etc etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk min i går, og det ser foreløpig bra ut. Har ingen toppspesifisert modell, men 1,733GHz prosessoren og 1 GB RAM yter bra foreløpig, uten at jeg har kjørt noen voldsomt tunge oppgaver med unntak av behandling av råfiler i Photoshop.

I mine øyne har den det meste, med unntak av blåtann, men man kan leve med en adapter. Skjermen er fantastisk, litt lav responstid, men intet stort problem her heller. Den blir litt varm ved full hastighet på prosessoren, men på C1 (laveste hastighet) er det ikke merkbart. DVDdriven støyer som vanlig, men det er jeg vant til fra tidligere laptoper. Tastaturet virker greit, god plass, minner litt om HPQ sine tastaturer.

Ellers følger alt av nødvendige drivere med på en CD, i tillegg til programmer som er greie å ha.

Så foreløpig fornøyd ja, dukker sikkert opp noe, men da skal jeg si i fra.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er noen som eier eller har hatt erfaring med Znote 2415W (eller den eldre modellen 2215W)

Sjekk notebookforums.com og notebookreview.com. Har sett at Compal DL70/DL701 (som er basisen for Znote 2415W/2215W) er diskutert der noen ganger. Maskinen selges under mange navn rundt om kring. Modellene er forresten like gamle. Det er vel bare grakikkløsning og skjemen som skiller dem.

Om du er interessert i denne kan det vel også nevnes at den er et par tusenlapper billigere hos Netshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...