Gå til innhold

Hva er ditt syn på rasisme?

Anbefalte innlegg

Og dessuten, "hvite" er ikke et folk. Noen dro nordover, andre sørover, andre vestover. Noen etterhvert til amerika, andre til sør-afrika og afrika generelt osv. Meningsløs ytring.

Det er jo et folk, på en slags måte. La oss ta for oss sumobrytere da, de er jo et "folk" - eller man kan jo generaliser ovenfor dem iallefall. Så hvorfor ikke si at hvite, brune, sorte, gule, røde er et folk? Det går jo på utseende begge deler, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en utenlending drar til en hvit står det i VG: "Utenlending dro til en norman"

Hvis en norman drar til en norman står det som regel ikke noe.

Hvis en utenlending smekker til en utenlending står det heller ikke noe.

Hvis en norman drar til en utenlending blir det sett på som rasisme men blir ikke tatt opp i media.

-----------------------------------------------------------------------------------

Hvis en utenlending drar til en norman så betyr ikke det at alle utenlendninger er duster i huet sitt.

-----------------------------------------------------------------------------------

Mange utenlendinger stjeler for å få penger til mat/hus/bil/jobb.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er rasister.

Lenke til kommentar
hater muslimer pga en på LAN stjal CPU viften min!!! derfor setter jeg alle under samme kam :realmad::realmad::realmad::angry:

Smart, jeg har møtt nordmenn som er drittsekker og har behandlet meg som dritt.

Derfor skal jeg slenge alle nordmenn under en kam?

Lenke til kommentar

Jeg kaller meg ikke for en rasist. Synest alle mennesker skal leve sammen, men så kommer det dere med innvandrere og selmordsbombere....

Når jeg snakker med med andre "hvite" mennesker utaler jeg svarte som negere MEN: jeg mener ikke noe vondt med det!! Det er jo bare et utrykk. Seier ikke neger til en svart mann når jeg er med han, fordi svarte som synest det er rasisme når en "hvit" mann sier neger til en svart....

Ifølge stortinget (trur jeg) skal svarte uttales som (noe lignende9: flerkulturelle personer..... Eller noe sånt.

Men folk kaller meg rasist når jeg seier at man skal kaste ut folk som ikke har oppholdstilatese her i landet. MEN: Innvandere kan få en ny sjanse..

Slik som Finland: Nulltoleranse mot innvandrere! (det gjelder både svarte og hvite mennesker)

Noen som synest jeg er rasist? Hvis ja, hvorfor?

Mvh:

Anders Skogli

Lenke til kommentar
hater muslimer pga en på LAN stjal CPU viften min!!! derfor setter jeg alle under samme kam :realmad::realmad::realmad::angry:

Så du mener at hvis du såg en finne blåste seg i luften og tok noen med seg så hater du alle finner??? Hva f*** feiler det deg da? Det er ikke rett å gjøre...

Skam deg...

Lenke til kommentar
Du har antakelig møtt utallige nordmenn som er annerledes, men han har kanskje bare møtt en muslim i hele sitt liv. Who knows...

Joda, men poenget består.

Jeg har møtt ca. bare en person som jeg vet er bosiner, og han var en skikkelig drittsekk. Men likvel så gidder ikke jeg å dra lle fra bosnia under en kam. (bedre eksempel dette kanskje)

Lenke til kommentar
Og en ting til, jeg er nesten sikker på at dere ikke ville hatt en pakistaner som tannlege. ALDRI hadde jeg godtatt det iaffal...

Jeg hadde godtatt han, hvis han hadde hatt utdanninen...

EDIT: Og vasket hende skikkelig :p

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Og en ting til, jeg er nesten sikker på at dere ikke ville hatt en pakistaner som tannlege. ALDRI hadde jeg godtatt det iaffal...

Jeg hadde godtatt han, hvis han hadde hatt utdanninen...

EDIT: Og vasket hende skikkelig :p

de har falske papir

( det er berre noe e sa , ikke ta det tungt )

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Men afrikanere, polakker osv kan få bli for de gjør en innsats for norge.

Afrikanerne er like gode som pakkisene til å sitte i en leilighet og motta penger

for ikke å gjøre noe.

Det er nok av nordmenn som trenger arbeid, og er villige til å gjøre en god innsats

for å tjene penger på ærlig vis. Så polakkene kan pakke kofferten sammen med

resten av gjengen, så kan vi endelig få et trygt og fredfult Norge med lav kriminalitet.

Edit: De som gjør en innsats for Norge er dem som er ute og kjemper for fred

og frihet. Og da snakker jeg ikke om de feige jævlene som strapper noen

bomber på seg og takker for livet mens dem skriker en siste hyllest

til Allah.

Endret av TheIdanator
Lenke til kommentar
Fint om noen gidder gi tilbakemelding på posten min, er litt usikker på hvor jeg står :)

Et flott innlegg du kom med.

Du fikk satt fingeren på det jeg ikke klarte å forklare ordrett.

Det er skrevet på en flott måte, det er saklig, og jeg må si meg enig i 100%

av det du skrev.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...