CannibalCorpse Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei, på min lærlingeplass har jeg fått en "O2 XDA II" pda , som det virker som opprinnelig kun er å få i UK, Tyskland og Asia i følge hjemmsiden deres (www.my-xda.com) . Lurte så på om det på andre PDAer som HP, Dell etc om det er mulighet for å endre til lokal (norsk) ordliste og autocomplete og evt andre lokale instillinger vedsiden av den "Regianal Settings"? Lurte også på tips til metode for å rense lcd (?) skjermen. Vurderer å kjøre slike "screenprotectors", eller er det bare møkka det kanskje? Edit1: Jeg hadde søkt litt på forhånd men ikke bra nok tydeligvis. Virker som "O2 XDA II" går under Qtek 2020 her i fjellheimen. Da skulle det vel bli lettere å finne info, updates, priser, extras&goodies etc. Edit2: s4t4n så dyr den er ! Da skulle den vel være dugbar nok da Endret 21. juni 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 eneste jeg kan si er sjekk windowsmobile.no og håp at du kan oppgradere romen, og at det da er norsk ordliste. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 eneste jeg kan si er sjekk windowsmobile.no og håp at du kan oppgradere romen, og at det da er norsk ordliste. ok, takker. skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Kristoff Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 XDA 2 skal være samme modell som Qtek 2020 (begge produsert av HTC men solgt av forskjellige leveradører i forskjellige land). Vet ikke om den har norsk ordbok på noe vis vedlagt, men jeg bruker selv et prorgram i min Qtek 2020i som fungerer utmerket: LEng heter det og er laget av Paragon Software. Windows CE Language Extender er visst det hele og fulle navnet på programmet. Det finnes for mange språk - også norsk - og legger inn norsk ordliste i AutoComplete slik at man får speedet opp inntastingen en del. Det følger også med norsk keyboardlayout. Så langt er jeg meget godt fornøyd med funksjonaliteten. TrondKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå