Gå til innhold

Stor guild med mange fremmede eller liten og bra?


Anbefalte innlegg

Enten så må man joine en guild som f.eks. "Clan Skallagrim", som sikkert har en masse hyggelige folk også, men antagelig utrolig mange drittsekker, da jeg tror skallagrim har over 70 lvl 60's eller lignende, og da unngår man dessverre ikke drittsekkene.

Skallagrim er bare drittsekker. Fra alliance POV, i alle fall.

Men så er jo vi (Norwegian Legion) i bitter krig med dem :p

Eat my shit, efreet!

Trodde ikke det var lov med nasjonaliteter i guild navn? *rapportere* :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting med feks. vårt guild. Er at nesten alle henger på ventrilo.

Dette gjør at sammholdet i guildet blir mye bedre, og folk føler at de "kjenner" folk bedre.

Selv er jeg imot de største progamerguilda som setter onyxia/mc forann samholdet og det sosiale. (multispråklige random guild)

Lenke til kommentar

Var så heldig å finne guildet "Darkthrone" på Kor'Gall. En gjeng nordmenn og et par svensker. Kjempehyggelige folk, er vel ca 20 på lvl 60 der + noen som har en alt på 60. Vi kjører et par RAID innimellom der flesteparten er på Ventrilo. Utrolig koselig å komme inn i et guild der man kan sitte å prate på VT, ikke bare om WoW, men også andre ting.

Et bra guild er etter min mening et guild med litt samhold, der man kan prate om ditt og datt og ha det morro (sålangt det er mulig på wow da ;)), man trenger ikke være 80 lvl 60's, men er selvsagt en fordel å være nok til 15manns ubrs eller andre gosaker. MC og Onyx osv kan man jo ta med feks 2 guilds ;)

 

Jeg og en i guildet hadde det litt morro i går natt med å først ta over Astranaar, så leke oss i Menethil, så møtte vi ei venninde, dro med hu. Reiste til Darnassus, der vi møtte en 60 rogue (horde) (møte horde i selveste NE byen? wtf? :p). Deretter bar det bort til Aldrassil en stund for å danse med lavlvl NE. Utrolig hvor lite som skal til for å ha det morro når man er lvl 60 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...